Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@03:58:08 GMT

آنها حق نداشتند بدون تجربه مذاکره کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۲۵۳

‍‍‍‍‍‍

آنها حق نداشتند بدون تجربه مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان دو وزیر تندرو کابینه ضد نتانیاهو درباره مذاکرات آتش بس

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های عبری در اراضی اشغالی روز دوشنبه درباره ادامه اختلافات در کابینه بر سر مذاکرات بر سر مبادله اسرای صهیونیست گزارش دادند که دو وزیر کابینه ائتلافی، نتانیاهو را تهدید به خروج از ائتلاف در صورت عدم تأمین خواسته آنان درباره مذاکرات غیرمستقیم آتش بس در دوحه کردند.

در ادامه مذاکرات موقت برای آتش برخی گزارش رسانه‌های خبری حاکیست که کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو در پی اعزام هیأت صهیونیستی به قطر برای بررسی توافق آتش بس، درحال بحرانی شدن است.

این گزارش می‌افزاید، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه نتانیاهو تهدید کردند که در صورت آزادی اسرای فلسطینی که به گفته آنها در قتل شهرک نشینان دست داشتند، کابینه را ترک خواهند کرد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که اختلافاتی بین مسئول پرونده اسرا در ارتش رژیم صهیونیستی و وزیران کابینه نتانیاهو وجود دارد؛ زیرا مسئول پرونده اسرا خواستار گسترش اختیارات هیأت مذاکره کننده شده است.

در همین راستا، شبکه ۱۳ عبری فاش ساخت که در ادامه اختلافات میان ارتش و وزرای کابینه بر سر افزایش اختیارات هیئت مذاکره کننده، مسئول ارشد پرونده مذاکرات در ارتش از احتمال شکست مذاکرات جاری در دوحه خبر داد.

پیش از این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه در خبری اعلام کردند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اعزام یک هیأت به قطر برای انجام مذاکرات با حماس موافقت کرد.

پیشتر اعلام شده بود که هیأت اعزامی از سرزمین‌های اشغالی به قطر به ریاست «دیوید بارنیا» رئیس موساد انجام خواهد شد.

در این گزارش پیشتر آمده بود که این هیأت مذاکره کننده صهیونیستی قصد دارد برای رایزنی درباره امضای توافق احتمالی تبادل اسرا با جنبش حماس به قطر سفر کند.

کد خبر 6058499

دیگر خبرها

  • خط و نشان دو وزیر تندرو کابینه ضد نتانیاهو درباره مذاکرات آتش بس
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • (ویدئو) وزیر ارشاد: به هنرمندانی که چند دهه اجازه کار نداشتند مجوز دادیم
  • دلایل افزایش هزینه‌های درمان از جیب بیماران | 2 برابر بیشتر از دنیا دارو مصرف می‌کنیم | تعرفه‌ها طی ۷ سال رشد مناسبی نداشتند 
  • به هنرمندانی که چند دهه اجازه کار نداشتند مجوز دادیم
  • عشق امباپه به رئال: مذاکره با هر باشگاهی ممنوع!
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • حماس: با موضع قدرت در حال مذاکره هستیم
  • مرادی: والیبال روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد/ بدون حاشیه ۴ ماه را سپری کردیم