Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:17:29 GMT

مسابقات والیبال دسته اول کارگران قزوین پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۴۴۸

مسابقات والیبال دسته اول کارگران قزوین پایان یافت

قزوین-ایرنا-مسئول انجمن والیبال کارگران قزوین گفت: مسابقات والیبال دسته اول کارگران استان با قهرمانی تیم سپهرالکتریک به پایان رسید.

پرویز معمارزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از اول تیرماه در مجموعه ورزشی کارگران البرز آغاز شده بود و دیشب با برگزاری دیدار نهایی میان 2 تیم سایپا شیشه و سپهر الکتریک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم های سپهر الکتریک و سایپا شیشه به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و تیم های نیرومحرکه و راستی کار البرز نیز به طور مشترک سوم شدند.
معمارزاده اضافه کرد: این مسابقات با هشت تیم و 100 شرکت کننده در سه مرحله گروهی،حذفی،نیمه نهایی و نهایی برگزار شد.
این مسئول ورزشی خاطر نشان ساخت: 12 تیم در لیگ دسته یک استان قزوین حضور داشتند که چهار تیم لوازم خانگی،کاشی الوند،سندن ایرانیان و فرش پارس به دلیل مشکلات اقتصادی در رقابت ها حضور نیافته و به لیگ دسته دوم کارگران استان سقوط کردند.
وی با بیان اینکه قزوین قطب والیبال کارگری کشور است،گفت: در سال گذشته با تیم سپهرالکتریک جواز حضور در مسابقات جهانی کارگران را به دست آوردیم که به دلیل کم لطفی مسئولان تیم اصفهان به این رقابت ها اعزام شد و رتبه سوم را به دست آورد.
معمارزاده ادامه داد: بدونش ک اگر تیم قزوین به این رقابت ها اعزام می شد رتبه اول یا دوم را به دست می آورد و تیم والیبال کارگران استان نیز بیشتر می درخشید.
6101*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش والیبال استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!

به گزارش "ورزش سه"، دربی کانتی امشب در ورزشگاه پراید پارک مقابل کارلایل یونایتد برنده شد و به صورت خودکار به لیگ دسته اول فوتسال انگلیس معروف به چمپیونشیپ، صعود کرد.

این تیم امشب در آخرین بازی فصل لیگ دسته دوم مرسوم به لیگ وان، با نتیجه 2-0 مقابل کارلایل یونایتد پیروز شد تا به یک فصل موفق پایان دهد. دربی کانتی طی 46 بازی این فصل 92 امتیاز کسب کرد و به 28 برد، 8 تساوی و 10 شکست دست یافت.

دربی کانتی که مدتی با هدایت وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، سر زبان‌ها افتاده بود با هدایت پل وارن به لیگ دسته اول صعود کرده است. او فصل گذشته این تیم را به رده هفتم لیگ دسته دوم انگلیس رسانده بود.

ویدیویی از ورزشگاه خانگی دربی کانتی منتشر شده که نشان می‌دهد طرفداران این باشگاه بعد از سوت پایان بازی از شدت هیجان وارد زمین می‌شوند و این دستاورد را جشن می‌گیرند.

بازیکنان دربی کانتی همچنین رکوردهایی را در این مسیر به ثبت رسانده‌اند و بیشترین امتیاز را در تاریخ باشگاه به دست آورده‌اند. همچنین آن‌ها برای اولین بار در یک فصل 13 بازی خارج از خانه را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان