Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@21:55:37 GMT

مهمانی گنده لات های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۴۷۱

مهمانی گنده لات های مازندران

چند نفر از اراذل و اوباش مازندران که به مناسبت آزاد شدن یکی از اشرار معروف این شهر جشن بزرگی ترتیب داده بودند در جریان درگیری با پلیس دستگیر شدند.

ایران آنلاین /سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اعلام این خبر گفت: مأموران نیروی انتظامی گزارشی دریافت کردند که حکایت از برگزاری یک میهمانی به مناسبت آزادی  یکی از افراد شرور در روستای شیرکلا شهر چمستان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت موضوع و اینکه احتمال درگیری وجود داشت مأموران پلیس  پس از دریافت دستور قضایی به محل مورد نظر رفته و دریافتند حدود ۵۰ نفر از اراذل و اوباش استان در این میهمانی حضور دارند. با ورود مأموران به محل مورد نظر سرکرده اراذل و اوباش با مأموران درگیرشد که این امر باعث تحریک دیگر اراذل و اوباش شده و به سوی مأموران حمله‌ور شدند اما در نهایت با تلاش مأموران نیروی انتظامی ۱۰ نفر از اراذل و اوباش به همراه سرکرده آنان دستگیر و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان  شدند.

تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر افراد شرور ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران درباره مبارزه جدی با اخلالگران نظم عمومی بویژه اراذل و اوباش گفت: در این زمینه هیچ مماشاتی با اراذل و اوباش نخواهیم داشت و به مردم اطمینان می‌دهیم که با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برخورد کرده و با دستگیری افراد متخلف از طریق دستگاه قضایی آنها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم./رکنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر