Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@23:02:40 GMT

بازیکنانی که از لحاظ قیمت سقوط و صعود داشتند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۴۸۵

بازیکنانی که از لحاظ قیمت سقوط و صعود داشتند

 رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در حالی به پایان رسید که تغییرات اساسی در قیمت و ارزش برخی از بازیکنان در بازار نقل و انتقالات بازیکنان حاصل شده است.
به گزارش صدای ایران جام جهانی همیشه جایی است که فرصتی در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا توانایی های خود را سطح بسیار بزرگ و بالاتری نشان بدهند. در بسیاری از موارد این رقابت‍ها باعث می شود تا ستاره ها به باشگاه های بزرگ تری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار سال پیش در چنین روزهایی خامس که آقای گل جام جهانی شد از موناکو به رئال مادرید رفت.
به نقل از جام جم، بر اساس گزارش کارشناسان ساکرنت قیمت این بازیکنان پس از جام جهانی 2018 بالاتر رفته است:
کیلیان امباپه (فرانسه ، پاری سن ژرمن)، هری مگوایر (انگلیس ، لسترسیتی)، هیروینگ لوزانو (مکزیک، آیندهوون)، ادن هازارد (بلژیک ، چلسی)، یری مینا (کلمبیا ، بارسلونا)، دنیس چریشف (روسیه، ویا رئال)، دیه‌گو لاکسالت (اروگوئه، جنوا)، ایوان پریسیچ (کرواسی ، اینترمیلان)، کیران تریپر (انگلیس، تاتنهام)، جوردن پیکفورد (انگلیس، اورتون).
بازیکنانی که از لحاظ قیمت سقوط کردند:
لیونل مسی (آرژانتین، بارسلونا)، داوید دخیا (اسپانیا ، منچستریونایتد)، نیمار (برزیل، پاری سن ژرمن)، محمد صلاح (مصر، لیورپول)، جرومه بوآتنگ (آلمان، بایرن مونیخ)، جرارد پیکه (اسپانیا، بارسلونا)، رابرت لواندوفسکی (لهستان، بایرن مونیخ)، مسوت اوزیل (آلمان، آرسنال)، سرگه میلینکویچ (صربستان، لاتزیو)، رحیم استرلینگ (انگلیس، منچسترسیتی)
تنها بازیکنی که از میان سوپراستارها قیمتش ثابت ماند: کریستیانو رونالدو (پرتغال ، یوونتوس)

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جام جهانی قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز