Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:27:43 GMT

میدان اسب دوانی و زمین گلف در فندقلو احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۵۱۶

میدان اسب دوانی و زمین گلف در فندقلو احداث می شود

اردبیل - ایرنا- فرماندار نمین گفت: میدان اسب دوانی و زمین گلف در جوار پیست اسکی روی چمن فندقلو احداث می شود و با این اقدام زنجیره ورزش های هوازی در این منطقه گردشگری تکمیل تر خواهد شد.

عاطف ناصری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پیست اسکی 'فندقلو' دو منظوره بوده و با بهسازی و راه اندازی بالابر مخصوص، آماده استفاده ورزشکاران و علاقه مندان به صورت حرفه ای می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این پیست به بهسازی و نیز رفع برخی از نارسایی ها نیاز داشت که هم اکنون مشکلات و نارسایی های آن مرتفع شده آماده استفاده است.
او به برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکی روی چمن زنان و مردان به مدت 20 روز در تیر ماه سا لجاری در این پیست اشاره کرد و افزود: این پیست در شهرویور ماه میزبان مسابقات اسکی روی چمن قهرمانی جهان خواهد بود.
وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی اسکی روی چمن کشور در رده های سنی مختلف بیشتر دراین پیست برگزار می‌گردد اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم این پیست قابلیت برگزاری مسابقات اسکی زمستانی با توجه به زمستان های پر برف این منطقه می‌باشد.
ناصری با اشاره به اینکه ساختمان آموزش پیست اسکی روی چمن فندقلو در سال 94 احداث شده ، اظهار داشت:از آن تاریخ این پیست میزبان اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکی روی چمن در برهه های مختلف زمانی بوده است.
فرماندار نمین اضافه کرد: توسعه ورزش یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها در این شهرستان به شمار می‌رود و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با متولیان این امر ، توسعه فعالیت‌ها ورزشی هوازی را در شهرستان نمین بیش از گذشته فراهم آوریم.
وی توسعه گردشگری و توریسم ورزشی را از اولویت های اصلی شهرستان نمین عنوان کرد و گفت: توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکی می تواند نقش مهمی در جذب توریسم و توسعه گردشگری در منطقه نمین ایفا کند.
منطقه زیبای فندقلو بخاطر داشتن جاذبه‌های منحصربه‌ فرد جنگلی و طبیعی از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار می باشد که بسیاری از گردشگران را بسوی خود جلب می کند.
یکی از مکان های گردشگری پرطرفدار این منطقه پیست اسکی روی چمن می باشد که بدلیل داشتن استاندارهای بین المللی محل برگزاری مسابقات معتبر این رشته نیز می باشد.
فندقلو در منطقه‌ای کوهستانی و با ارتفاع 1700 متر از سطح دریا قرار دارد ، این منطقه دارای آب و هوایی معتدل و تابستان هایی بسیار ملایم و خنک است و بخاطر داشتن جاذبه‌های منحصربه ‌فرد جنگلی - مرتعی از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار برای ورزشکاران می باشد.
در تابستان 1392 اولین دوره مسابقات اسکی روی چمن ایران در پیست فندقلو برگزار شد و دارای استاندارهای بین‌المللی برای برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ ، کوچک و سرعت است.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل و فندقلو در 12 کیلومتری نمین واقع است.
7120/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فندقلو فرماندار نمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهر‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن زمینه اختصاص یافت و احداث ۵۳ شهرک جدید استانی نیز مصوب شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارسلان مالکی روز دوشنبه اظهار کرد:وزارت نفت در ۹ استان از جمله بوشهر اقدام به معرفی اراضی مستعد ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه فیمابین به وزارت راه و شهرسازی کرده است.

وی افزود: اراضی واگذار شده به نهضت ملی مسکن توسط وزارت نفت در قالب اراضی مازاد این وزارتخانه بوده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: انتظار می‌رود که در قالب تفاهم وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمینه تولید ۸۰ هزار واحد مسکونی در کشور فراهم شود.

مالکی ادامه داد: بخش عمده‌ای از پتروشیمی‌ها و شهرک‌های نفتی از این طرح استقبال کرده و مطابق با مفاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت به دنبال تامین شرایطی مناسب برای اجرایی کردن درخواست آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: اکنون در سطح کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: تامین زمین برای احداث مسکن در برخی استان‌ها مانند بوشهر طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده به گونه‌ای که در دولت سیزدهم، ۲ هزار هکتار برای احداث مسکن در استان بوشهر پس از سیر مراحل قانونی تامین و در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

مالکی گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که آماده سازی خیلی از سایت‌های مسکن استان بوشهر به اتمام رسیده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث واحد‌های مسکونی در این استان در قالب نهضت ملی مسکن هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از نقاط عطف و خوب این استان در موضوع نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم در احداث واحد‌های مسکونی به شکل ویلایی و گروهی است که با نظارت دولت، ولی با سلیقه خودشان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: بعد از ظهر امروز و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در اراضی ۴۵۰ هکتاری شهر بوشهر، ۷۱۵ پلاک ۲۰۰ متری به یک هزار و ۴۳۰ نفر واگذار می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر