Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای فرهنگی آموزشکده سما اندیشه با حضور حجت الاسلام سیدعلی مروج امام جمعه شهر اندیشه و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، امام جمعه اندیشه در این جلسه با تبریک دهه کرامت گفت: «با توجه به تهاجم فرهنگی امروز، اهمیت فعالیت‌های فرهنگی منسجم و پرنشاط بیش از پیش احساس می‌شود و لزوم استفاده از مولفه‌های مختلف نظیر ماه‌های محرم، صفر و رمضان و اعیاد و مناسبت‌های فرهنگی و نماز جمعه در پیشبرد هر چه بهتر اهداف فرهنگی فرصت مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مهدی رمضانی رئیس آموزشکده سما اندیشه هم با بیان اینکه شرایط امروز ایجاب می‌کند در حوزه فرهنگی با تمام قوا فعالیت کنیم، گفت: «باید سعی کنیم جلسه‌های فرهنگی پویاتر و کارآمدتر برگزار شود تا خروجی بهتری داشته باشد.»

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان برنامه ریزی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های فرهنگی، نشست‌های علمی، برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه با همکاری دفتر امام جمعه، تولید محتوا، برگزاری جلسات درباره شناسایی استعدادها و بیان فعالیت‌های فرهنگی برای دانشجویان جدید، حمایت و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن را نام برد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟