Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:51:00 GMT

فوت کودک ۴ ساله براثر واژگونی خودرو  در بجستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۷۸۰

فوت کودک ۴ ساله براثر واژگونی خودرو  در بجستان

امین زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این حادثه اظهار کرد: ۴ مصدوم حادثه واژگونی سمند به در محور زمستان به بیمارستان های علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

وی افزود : این حادثه عصر به وقوع پیوسته و بدنبال اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ بجستان سریعا ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ یونسی و فیض آباد و هلال احمر بجستان به محل اعزام شد و بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیز به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد تصریح کرد : بعد از تریاژ و ارزیابی بیماران این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی ۲ مصدوم که نیاز فوری به اعزام بیمارستان داشتند به بالگرد اورژانس تحویل داده شد که به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند و ۲ مصدوم‌دیگر توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد.

زمانی در پایان اظهارکرد : متاسفانه در این حادثه کودکی ۴ ساله به علت شدت جراحات قبل از رسیدن یگان های امدادی در محل حادثه فوت کرده بود.

کد خبر 4351162

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف کشته و زخمی کودکان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز دهه کرامت مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند سانحه تصادف خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/مرکزی رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از واژگونی خودرو پراید در محور اراک ـ دلیجان خبر داد.

بهروز ایران نژاد در اینباره اظهار کرد: طی گزارش تلفنی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه مبنی بر واژگونی خودرو پراید در محور سلفچگان به دلیجان به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اورژانس پیش بیمارستانی استان، وی افزود: این سانحه ترافیکی هفت مصدوم در پی داشت که مصدومین این سانحه پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی