Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  تهوری  رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همه تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات استان که از ارز رسمی بهره مند می شوند، باید نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات خود بر اساس ضوابط قیمت گذاری مصوب با ورود به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا ها وخدمات به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

124.ir قیمت کالاهای خود را وارد کنند.

 وی افزود: قیمت های اعلامی باید منطبق با ضوابط بوده و مسوولیت هرگونه مغایرت قیمت ها برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط است.

تهوری اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، شهروندان می توانند با شماره تلفن های 26200053 و 26200054 برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارائه اطلاعات و ثبت قیمت اقدام تماس گرفته و همچنین تخلف ها را از سامانه 124 برای پیگیری اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هر نوع خودداری از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون می شود.

وی بیان کرد: نظارت بر تولید، توزیع و قیمت کالاها و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییرات نرخ ارزی یکی از مهم‌ترین رویکردهای اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت جلوگیری از سودجویی در بازار است. 

انتهای پیام / ط آ

ثبت قیمت کالاها  در سامانه 124 الزامی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت و معدن و تجارت بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد