Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.


قرار است حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات هفته آینده برای پاسخگویی به سئوال علی مطهری نماینده تهران به همراه ۵۰ نماینده دیگر (یک فقره سوال) و سئوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و دو نماینده دیگر (یک فقره سوال) در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سئوالات نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سئوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد به همراه ۱۳ نماینده دیگر (یک فقره) و سئوال مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات هفته آینده خود قرار است رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را برای سال سوم مجلس دهم انتخاب کنند.


بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی، طرح صدور چک و لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.


خانه ملتی‌ها در جلسات هفته آینده خود قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسوولان و مدیران ارشد و شناسایی خلا‌های قانونی آن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه‌های قاچاق کالا و ارز را بررسی کنند.


بررسی لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.


خانه ملتی‌ها هفته آینده همچنین قرار است طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی و طرح یک فوریتی اصلاح برخی از مواد مربوط به تابعیت را بررسی کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نمایندگان وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب