Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای سارق مسلح و به تله افتادنش در بانک ملی جنوب تهران دیروز سوژه داغ رسانه ها شد حمله مسلحانه این سارق میانسال به شعبه بانک ملی که می توانست به کشتن کارمندان و عوامل بانک به فاجعه تبدیل شود اما بر اثر اشتباه عجیب ناشی از اضطراب سارق به یک ماجرای خنده دار و کمیک تبدیل شد

ایران آنلاین / حدود ساعت 7:30 صبح دیروز مردی با ورود به بانک ملی شعبه نعمت‌آباد اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه کرد اما با حضور به موقع ماموران کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر این سرقت ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق مسلح هنگام فرار از داخل بانک با در بسته و ماموران مواجه شد که ماموران کلانتری در اقدامی ضربتی وی را بازداشت کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله

این سه دختر با وجود هشدار در مورد سیل استان کرمان به دلیل اصرار پدر خانواده گوسفندان را به چرا می‌برند. با جاری شدن سیل، گله گوسفندان گیر افتاده و تلف می‌شوند و این سه دختر نیز از ترس پدر به خانه بازنمی‌گردند. 

جست‌وجو‌ها برای یافتن دختران تا صبح و سپس تا عصر ادامه پیدا می‌کند که در یک مرحله دختر ۲۰ ساله و در مرحله دیگر ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۷ ساله سالم پیدا می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # کرمان ، سیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش خنده‌دار مردم اصفهان به حمله ریزپرنده‌ها؛ گالامب و گلومب بود!
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله