Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر اعلام کرد: 11 واحد مسکونی شهری با اعتبار بیش از 3 میلیارد و 250 میلیون ریال به خانواده های دارای 2 معلول تحت پوشش این اداره تحویل شد.

شهرام رجبی روز پنجشنبه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدها با همکاری اداره بهزیستی، انجمن خیران مسکن ساز، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن شهرستان ابهر احداث و تحویل مددجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای ساخت این واحدها آورد ی مددجویان متناسب با متراژ بنا بین 50 تا 250 میلیون ریال و مساحت این واحد ها 65 تا 85 متر مربع است.
این مسئول با اشاره به اینکه الویت احداث و تحویل مسکن با خانواده های دارای 2 معلول و چند معلول است، خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر 64 خانواده در منطقه شهری و 19 خانواده در مناطق روستایی دارای 2 معلول هستند.
این مسئول یادآور شد: 8 واحد مسکونی روستایی در دست احداث است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته امیدواریم در هفته دولت امسال مراحل ساخت آن به پایان برسد و به خانواده های مددجو تحویل شود.
رجبی اضافه کرد: دیدار با خانواده های معلولان تحت پوشش و برگزاری مراسم های فرهنگی و ورزشی نمونه هایی از برنامه های اداره بهزیستی ابهر به مناسبت هفته بهزیستی است.
به گزارش ایرنا، از یکهزار و 374 معلول تحت پوشش بهزیستی ابهر 83 خانواده 2 معلوله یا چند معلوله هستند.
7324/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معلول خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار