Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:08:38 GMT

فوت کودک ۴ ساله براثر واژگونی خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۴۱۷۱

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: کودک ۴ ساله بر اثر واژگونی خودرو سمند در جاده بجستان فوت کرد.

به گزارش مهر، امین زمانی در خصوص این حادثه اظهار کرد: ۴ مصدوم حادثه واژگونی سمند به در محور زمستان به بیمارستان های علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

وی افزود: این حادثه عصر به وقوع پیوسته و به دنبال اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ بجستان سریعا ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ یونسی و فیض آباد و هلال احمر بجستان به محل اعزام شد و بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیز به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد تصریح کرد : بعد از تریاژ و ارزیابی بیماران این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی ۲ مصدوم که نیاز فوری به اعزام بیمارستان داشتند به بالگرد اورژانس تحویل داده شد که به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند و ۲ مصدوم‌دیگر توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد.

زمانی در پایان اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه کودکی ۴ ساله به علت شدت جراحات قبل از رسیدن یگان های امدادی در محل حادثه فوت کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گناباد بجستان واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند