Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه برپا می‌شود. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ استانها کرمانشاه نظرات

پروانه حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی از دوم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 22 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 22 به محل برپایی نمایشگاه مراجعه کنند.

حیدری با اشاره به اینکه تولید صنایع دستی نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است گفت: صنایع دستی تمام مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله دانش‌بنیان بودن، درون‌زا بودن و مردمی را دارا است و در صورت حمایت جدی از صنایع دستی زمینه‌های اشتغال‌زایی و رونق تولید به بار می‌آورد.

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه افزود: صنایع دستی نیاز به تجهیزات زیادی ندارد و با یک سرمایه اندک می‌تواند موجب رونق اشتغال‌زایی در کشور،فروش بیشتر محصولات و افزایش رونق تولید شود.

انتهای پیام /ح

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه هماهنگی اجرای طرح صدرا گفت: با اجرای دقیق طرح صدرا میتوان زمینه آشنایی دانشجویان باصنایع مختلف تولیدی و نیز جذب و اشتغال دانشجویان در رشته تخصصی و مرتبط باتحصیل خود را فراهم کرد.

ادیب رامندی افزود: این رویداد ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه باصنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت؛ رافراهم می کند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار داشت: طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال میتواند زمینه ساز جذب دانش آموزان در رشته‌های تخصصی و نیز ایجاد اشتغال برای دانشجویان در صنایع مرتبط شده و موجب تحقق فرموده مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته کارگر و در راستای اجرای طرح صدرا، واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی، تعاونی‌ها و مشاغل خانگی شهرستان محصولات خود را در قالب نمایشگاهی به مدت ۳ روز از ۱۰ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و عموم مردم مخصوصا دانش آموزان شهرستان می توانند در قالب راهیان پیشرفت از این نمایشگاه دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود