Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت ۷:۳۴ صبح امروز(پنجشنبه) یک مورد تصادف در دولت آباد، خیابان بسیج زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با 3 سرنشین با یک دستگاه خاور با یکدیگر برخورد کرده‌اند؛ که در اثر این حادثه 3 سرنشین خودرو پراید(2 زن و یک مرد) داخل اتاقک خودرو محبوس شده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشان‌ها سرنشین‌های خودرو پراید را خارج کردند، گفت: دو زن سرنشین خودرو از نقاط مختلف بدن دچار جراحت شدید شده بودند و همچنین با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که راننده مرد خودرو پراید نیز در حادثه جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: در نهایت این عملیات در ساعت ۸:۲۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/

تصادف سواری پراید با خاور در خیابان بسیج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف پرشیا و تریلر در بزرگراه رستگاری مقدم جان راننده را گرفت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تصادف در یکی از بزرگراه‌های پایتخت اظهار کرد: این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی امروز_ پنج‌شنبه نهم فروردین_ ساعت ۶:۰۶ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با یک سرنشین مرد حدود ۴۸ ساله به دلیل نامشخص هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده که تریلر نیز در حال حرکت بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: قسمت جلو خودرو پرشیا زیر تریلر رفته و راننده بسیار آسیب دیده و محبوس شده بود، آتش‌نشانان راننده را خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۶:۴۳ عملیات امدادرسانی به حادثه مذکور پایان یافت، علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد.

کد خبر 739904

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی