Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان سابق اتلتيکو مادريد و بازيکن کنوني السد قطر گفت: اولين گام ما در السد قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا است.
به گزارش خبرگزاري فارس، گابي، کاپيتان سابق اتلتيکو مادريد و بازيکن جديد السد قطر در مصاحبه با سايت باشگاه السد گفت: هميشه هدف من پيروزي و رسيدن به قهرماني بوده است. ما در السد مي توانيم به اين مهم برسيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولين گام ما در السد قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا است.
وي در ادامه درباره وضعيتي که تيم ملي اسپانيا در جام جهاني 2018 داشت، گفت: جام جهاني روسيه سخت بود چون تمام تيم ها در سطح بالايي قرار داشتند در نتيجه کار اسپانيا نيز سخت شد و با مشکلاتي مواجه شد. انريکه، سرمربي جديد اسپانيا مربي اي است که نتايج ممتازي را به همراه بارسا گرفته است و او توانايي موفقيت با تيم ملي اسپانيا را دارد.
کاپيتان سابق اتلتيکو مادريد درباره بهترين بازيکن کنوني جهان گفت: به نظرم در شرايط کنوني گريژمان از مسي و رونالدو بهتر است و او بهترين بازيکن جهان است.
السد رقيب استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا است و گابي به همراه تيمش مقابل شاگردان شفر قرار خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد، امشب رقابت حساسی را در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی انجام می‌دهد که کسب پیروزی برای آنها می‌تواند قهرمانی‌شان را تقریبا قطعی کند.

تیم فوتبال الغرافه که جدی‌ترین تعقیب کننده السد در هفته‌های اخیر بود، شب گذشته نتیجه غیر منتظره‌ای مقابل تیم قعرنشین المرخیه کسب کرد و شکست خورد و فرصت جبران دو امتیاز با یاران حزباوی و رسیدن به صدر جدول (به طور موقت) را از دست داد.

یاران حزباوی با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه دارند و صدرنشین لیگ ستارگان قطر هستند، می‌توانند با کسب پیروزی در بازی معوقه امشب مقابل الاهلی، اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز افزایش بدهند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

تیم فوتبال السد که بنابر اعلام این باشگاه محمدامین حزباوی را دوباره در فهرست دارد، در صورت برتری در مسابقه امشب مقابل الاهلی 46 امتیازی خواهد شد و با توجه به اینکه الغرافه 41 امتیازی است، در یک قدمی قهرمانی خواهد بود.

یاران حزباوی پس از مسابقه امشب مقابل الاهلی، دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ ستارگان قطر دارند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد