Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و ورود کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر آیین استقبال از کاروان رضوی صبح امروز با حضور مسئولین استان و شهرستان و مردم دار المومنین همدان در دفتر نمایندگی استان قدس در همدان برگزار شد.

مردم همدان مشتاقانه برای استقبال از کاروان زیرسایه خورشید ساعتی قبل از ورود کاروان به انتظار نشسته و برای حضور خادمان حرم شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تبرک جستن به پرچم بارگاه ملکوتی لحظه شماری می‌کردند 

پس از ورود کاروان رضوی فضای دارالمجاهدین همدان با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا معطر به شمیم رضوی و دل عشاق حضرت شمس الشموس روانه حرم مطهر رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استقبال پر شور از خادمان حرم رضوی عشق و اراده مردم به امام رضا(ع) تجلی و همدان آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.

مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف بسیار درحالی که اشک شوق از چشمانشان جاری بود، از خادمین حرم رضوی با سردادن نوای دلنشین «رضا(ع)؛ رضا(ع)» و اهدای گل استقبال کرده و با سوز و نیازی خالصانه آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت امام رضا(ع) را به منصه ظهور رساندند.

در ادامه کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) بوسه‌هاي عشق و وفاداري و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن‌ امام (ع) سلام کردند.

مردم همدان امروز از پیر و جوان، کوچک و بزرگ زن و مرد در مراسم حضور یافته و دل‌های خود را فرش راه خدام امام هشتم(ع) کردند و نشان دادند که عشق و اردات آنها به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تنها لقلقه زبان نیست بلکه علاقمندی آنها به امامان معصوم ریشه در قلب آنها دارد و در همه حال پیرو ولایت ائمه اطهار(ع) هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کاروان رضوی همدان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی ولایت ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والا مقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073879 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود