Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازبان اسبق استقلال گفت:اگر قرار بود استعفایی انجام شود بهتر بود ۲ ماه پیش انجام می‌شد تا نفر بعدی زمان لازم را برای برنامه ریزی و اجرا داشته باشد.

پرویز‌ برومند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در چند روز اخیر باشگاه استقلال اظهار داشت: کسانی در باشگاه هستند که مایل نیستند استقلال نتیجه بگیرد و موفق عمل کند، اگر قرار بود استعفایی انجام شود بهتر بود ۲ ماه پیش انجام می‌شد تا نفر بعدی زمان لازم را برای برنامه ریزی و اجرا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دروازبان اسبق استقلال در ادامه تصریح کرد: زمانی استقلال به دنبال کسب ستاره سوم بود و به آن نزدیک شده بود، اما به دلیل کوتاه بینی بعضی مدیران از کسب آن باز ماند. استقلال بازیکنان خوبی جذب نکرده و مسلما در لیگ دچار مشکلاتی می‌شود.

برومند در ادامه گفت: هم اکنون اکثر تیم‌ها در حال انجام بازی تدارکاتی  هستند، اما استقلال در اردوی خارجی به سر می‌برد و هنوز تیمش تکمیل نشده، این تیم باید بازیکنان خوب سال گذشته خود را نگه می‌داشت و چند بازیکن با کیفیت جدید را برای پوشش نقاط ضعف خود به خدمت می‌گرفت. متاسفانه استقلال بازیکنانی جذب کرده که مصدوم هستند و نمی‌توانند عصای دست باشگاه شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه از گوشه و کنار شنیده می‌شود افرادی که فوتبالی نیستد و فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند به این تیم بازیکن می آورند. این تیم ۱۲ میلیارد تومان هزینه بازیکنان جدیدی کرده که اطمینان دارم نمی‌توانند به استقلال کمک کنند و به کار این تیم نمی‌آیند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال باشگاه لیگ بازیکن ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)

بازیکن محبوب سال‌های دور استقلال در تمرین امروز آبی‌ها حاضر شد.

به گزارش طرفداری، بازیکنان تیم استقلال پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی هفته بیست و چهارم از سر گرفتند.

علی اکبریان، هافبک محبوب دهه ۷۰ آبی‌های تهران که هواداران استقلال به او لقب روماریوی ایران داده بودند، امروز در جمع شاگردان نکونام حاضر شد. اکبریان علاوه بر دیدار با سرمربی استقلال، با بازیکنان تیم نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن روحیه دادن به آن‌ها، برایشان در ادامه راه قهرمانی لیگ‌ برتر آرزوی‌ موفقیت کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • ۱۰ عادتی که باعث تمرکز و بهره‌وری بهتر شما می‌شوند
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • ۱۰ نکته درباره روانشناسی پول!
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان