Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴امیر خجسته با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران مرتبط با فساد واردات خودرو بازداشت شده است،گفت:موضوع واردات خودرو با ثبت‌سفار‌های جعلی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است و به نظر میرسد در روزهای آتی شاهد اتفاقات جدیدی در این خصوص خواهیم بود.

وی با بیان اینکه، بایستی با تمام مدیرانی که در این فساد بزرگ دخیل بوده اند برخورد شود، گفت: در ثبت سفارشهای جعلی علاوه بر مدیران دستگاههای اجرایی واردکنندگان خودرو نیز مشارکت داشته اند که اقدامات لازم برای برخورد با این افراد نیز از سوی مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تاکید کرد، طی‌سال گذشته 6481 خودرو با ثبت سفارشهای‌جعلی وارد گمرکات شده‌اند که متاسفانه 1900دستگاه از این خودروها از گمرک ترخیص شده است.

وی افزود: اگر وزارت صنعت بی‌اعتبار بودن ثبت سفارشهای مذکور را به گمرک اعلام کرده باشد این دستگاه نیز بایستی در خصوص ترخیص خودروهای مذکور پاسخ گو باشد.

خجسته‌گفت: مستندات لازم در خصوص ابهامات ترخیص خودروهای فاقد ثبت سفارش معتبر موجود بوده و در صورت لزوم رسانه‌ای خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد24 واردات خودرو واردات خودرو گمرک وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.   به گزارش ایسنا، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.   رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:       کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی