Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ' فرزاد دادخواه ' روز چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان تیران و کرون افزود: برای کاهش آمار تصادفات جاده ای در استان اصفهان، تلاش ها جهت کاهش نقاط حادثه خیر و افزایش فرهنگ ترافیک در حال انجام است.
وی بیان کرد: 109 نقطه پرحادثه در استان اصفهان شناسایی شده که 67 نقطه آن در کمیته ایمنی کشور مصوب و مابقی در کمیته استانی به تصویب رسیده است که بر اساس بودجه بندی و اولویت بخشی به این طرح ها، نقاط پرحادثه در استان اصفهان کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه واژگونی خودرو بیش از 50 درصد تصادفات و حوادث جاده ای را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: خواب آلودگی، رانندگی با سرعت غیر مجاز و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین عوامل تصادفات در جاده های شهرستان تیران و کرون است.
وی با اشاره به اینکه جاده های شهرستان تیران و کرون از جمله جاده های پرتردد استان اصفهان است، گفت: جاده تیران به سامان یکی از نقاط پرحادثه استان اصفهان به شمار می آید که تعریض این جاده تصویب و آزادسازی آن توسط مسئولان محلی انجام شده است که پس از انجام فرآیند مزایده، این پروژه اجرایی خواهد شد.
دادخواه احداث زیرگذر در جاده تیران به داران جهت سهولت تردد در عرض خیابان برای روستائیان را جز پروژه های مهم این شهرستان اعلام کرد و گفت: سه زیر گذر جدید با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و شهرک های صنعتی این شهرستان در جاده های تیران و کرون احداث می شود.
وی اضافه کرد: یک زیر گذر در جاده تیران به سامان در نزدیکی شهرک صنعتی رضوانشهر و 2 زیر گذر در جاده تیران به داران در نزدیکی ناحیه صنعتی ورپشت و شهرک صنعتی عسگران احداث می شود که برای اجرای این پروژه ها نیازمند همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان هستیم.
امسال بیش از 200 نفر در تصادفات استان اصفهان جان خود را از دست داده اند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بلحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور در اختیار دارد.
این استان دارای 399 کیلومتر آزادراه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.
شهرستان تیران وکرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان دارای 735 کیلومتر راه همسنگ است.
7131/ 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان بزرگراه تصادفات جاده ای خودرو راهداری و حمل و نقل جاده جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان

احمد رضا دالوند در شورای راهبری کاهش تصادفات لرستان، گفت: آمار تصادفات منجر به فوت تا دوم فروردین در این استان ۱۷ درصد و تصادفات منجر به جرح ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی با ابراز امیدواری از سیر نزولی تصادفات در لرستان با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروز، گفت: ۲۸ هزار تردد در محور‌های این استان ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: ۴۴ هزار نفر در اماکن اقامتی این استان تا دوم فروردین اسکان یافته‌اند و ۱۴۸ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ثبت شده است.

دالوند با اشاره به بازدید ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک گفت: آمار سفر در لرستان به‌دلیل تقارن ماه رمضان با ایام نوروز ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار سفر به لرستان در نیمۀ دوم تعطیلات افزایش پیدا کند و امروز هم طبق آمار میراث‌فرهنگی روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان افزایشی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: هفت نقطه از ۹ نقطۀ حادثه‌خیز لرستان که جزو تعهدات اداره‌کل راهداری بود در سال ۱۴۰۲ رفع شد و دو نقطۀ دیگر نیز تا پایان اردیبهشت رفع می‌شود.

دالوند با اعلام اینکه خیابان شریعتی نقطۀ حادثه‌خیز درون‌شهری است، متذکر شد: ما بر ارائه مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی بهار مالگه در این نقطه تأکید کرده‌ایم و درصورتی‌که مجوز‌های لازم صادر نشده باشد بهار مالگه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بروجن
  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر
  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت