Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقصودی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: مدیر عامل این موسسه و همسر وی متواری نشده اند و پرونده این موسسه با جدیت در دست بررسی است.
وی همچنین با اشاره به اخلال در بازار ارز و سکه طی هفته های گذشته اظهار داشت: باید نام متخلفانی که از جو روانی سوء استفاده می کنند افشا شود چرا که مردم خواهان اقدامات عملی فساد ستیز هستند و باید با متخلفان اقتصادی برخورد قضایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*زیرساختهای لازم برای راه اندازی ناحیه صنعتی داورزن فراهم شده است
وی در باره ناحیه صنعتی داورزن نیز گفت: زیرساخت های لازم از قبیل ایجاد شبکه فشار متوسط برق 20 کیلو ولت و طرحهای شبکه توزیع آب این ناحیه صنعتی به پایان رسیده و زمین آن آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.
مقصودی با بیان اینکه مانعی برای واگذاری زمین در ناحیه صنعتی داورزن وجود ندارد افزود: زمین با 60 درصد تخفیف و اقساط 60 ماهه بدون پیش پرداخت به سرمایه گذاران واگذار می شود و خریداران زمین از معافیت مالیاتی 10 تا 12 ساله نیز برخوردار می گردند.
وی اظهار داشت: زمین و مکان ناحیه صنعتی بخش ششتمد سبزوار نیز انتخاب شده و استعلام اداره کل آب این ناحیه باقی مانده است.
وی گفت: برخی استعلام های ناحیه صنعتی روداب هم از قبیل محیط زیست و آب باقی مانده و زمین آن مشکل مستثنیات دارد لذا در پی جابه جایی زمین هستیم تا با استفاده از امتیازات ویژه دولت به سرمایه گذاران واگذار شود.
مقصودی با اشاره به سفر سال گذشته معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی افزود: 40 میلیارد ریال برای مرمت قنوات شهرستان ‌های غرب خراسان رضوی جذب شد.
وی اظهار داشت: یک هزار و 700 قنات در غرب خراسان رضوی وجود دارد که لایروبی 350 قنات طی سه ماه گذشته آغاز شده و تلاش می شود امسال لایروبی 50 درصد قنوات نیازمند مرمت اضطراری انجام شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی از محل اعتبارات سفر اردیبهشت ماه امسال رئیس جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی به این شهرستان اختصاص یافت.
وی افزود: یک هزار میلیارد ریال این مبلغ برای تکمیل طرح راه آهن سبزوار و 300 میلیارد ریال نیز برای تکمیل استادیوم 15 هزار نفری سربداران این شهرستان تخصیص یافت.
وی اظهار داشت: همچنین برای تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 150 میلیارد ریال و برای احداث یک مجتمع فرهنگی در شهر سبزوار 350 میلیارد ریال اختصاص یافت.
مقصودی گفت: در حوزه راهها نیز 150 میلیارد ریال برای جاده سبزوار به سلطان آباد، 500 میلیارد ریال برای چهار بانده شدن مسیر سبزوار به شهر حکم آباد جوین و 150 میلیارد ریال به جاده سه راه برغمد به شهرستان جغتای تخصیص یافت.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق دانشگاه علوم پزشکی محیط زیست نماینده مردم وزارت جهاد کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد

رضا ملکی گفت: این حجم از سرمایه‌گذاری با صدور۳۲ فقره پروانه بهره‌برداری محقق شد و ۷۸۲ فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین ادامه داد: ۲۳ فقره جواز تاسیس با برآورد سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال سال گذشته در این شهرستان صادر شد.

ملکی بیان کرد: بهره‌برداری از این واحدها ۵۸۹ فرصت شغلی در حوزه صنعت خمین فراهم می‌کند.

خمین به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان مرکزی و در فاصله ۷۲ کیلومتری اراک واقع شده است.

این شهرستان دارای یک شهرک صنعتی، ۲ ناحیه صنعتی و ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • امکان معرفی نماینده حقوقی به دادگاه توسط تولیدکنندگان میسر شد/حذف هزینه های بالای وکالت برای بخش خصوصی
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد