Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@03:38:16 GMT

با مشورت نیمار بارسلونا را انتخاب کردم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۵۵۲۷

به گزارش ایلنا، آرتور ملو، خرید جدید بارسلونا از باشگاه پالمیراس برزیل به نشریه موندو دیپورتیوو گفت: من با نیمار صحبت کرده بودم و او چیزهای خوبی از شهر بارسلون به من گفت. اینکه شیوه زندگی در اینجا متفاوت است و او تمایل داشت من اینجا باشم. 

بازیکن برزیلی ناراحت است که نمی‌تواند با آندرس اینیستا همبازی شود که اکنون به همراه تیم ویسل کوبه ژاپن تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: او بت من است. من چیزهای زیادی با تماشای بازی او یاد گرفتم، اما او مسیر دیگری را انتحاب کرده است.

آرتور افزود: ارنستو والورده سرمربی هوشمندی است. او به کوچکترین جزئیات توجه دارد و همیشه مایل است به ما راه درست را نشان بدهد. همه چیز بهتر از آن چیزی که تصور می‌کردم پیش می‌رود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا نیمار آرتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تهدیدها و فشارهای فرانسه بر باکو هیچ اثری نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود