Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی که روز چهارشنبه به اتفاق شماری از همکاران روابط عمومی سپاه سلمان از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان بازدید کرد، در دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان ایرنا با اعلام پیام تشکر فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از عملکرد موفق این خبرگزاری اظهار داشت: تعاملات خوبی میان سپاه پاسداران و اصحاب رسانه این استان به ویژه ایرنا به عنوان چشم، گوش و زبان جامعه برای بیان مشکلات به مسئولان و معرفی خدمات ارائه شده به مردم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج رسانه استان افزود: همراهی اصحاب قلم و رسانه در زمینه پوشش برنامه های سپاه در بخش های مختلف سازندگی، کارهای عمرانی و تثبیت امنیت پایدار سبب آگاهی بیشتر مردم از خدمات این مجموعه در سطح جامعه شده است.
مدیر روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی را بسیار خوب و ارزنده توصیف کرد و گفت: رسانه ها در آگاه سازی عمومی از خدمات مسئولان نظام و برملا کردن دسیسه های دشمنان نقش مهمی برعهده دارند.
وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و وفادار سیستان و بلوچستان نیازمند فعالیت بیش از پیش رسانه ها و حضور اصحاب رسانه در بطن جامعه برای
بیان و انعکاس مسائل و مشکلاتشان هستند و این مساله رسالت اصحاب رسانه را دوچندان می کند.
سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی ایران در این استان به شایستگی به وظایف و رسالت خود عمل کرده و امید است تعامل خوب این رسانه با مردم و دستگاهها و نهادهای مختلف بیش از پیش تقویت شود.
رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در آینده نزدیک از فعالان رسانه ای استان خواست حضوری پر رنگ تر از سال های قبل در این جشنواره داشته باشند.
سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: کمک و همراهی فعالان رسانه ای سیستان و بلوچستان نقش مهمی در ارتقای سطح کمی و کیفی این جشنواره دارد.
وی وحدت، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی را از محورهای اصلی جشنواره ابوذر برشمرد.
رئیس بسیج رسانه و مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان این دیدار با اهدای هدایایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از خواهران خبرنگار تقدیر کرد.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی ارتقای سطح اقتصاد مقاومتی حجاب مدیر روابط عمومی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم