Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:50:35 GMT

بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۵۷۷۱

بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 64 کیلوگرم انواع موادمخدر در 2 عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط یگان های عملیاتی این استان کشف و 6 قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه با تشریح این عملیات اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک باند بزرگ که با استفاده از تعدادی خودرو قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از چندین هفته رصد مسیرهای تردد اعضای این باند یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری چهار قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودرو پژو 405 و تویوتا و کشف یک تن و 480 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، 2 تیغه خشاب کلاش و 62 تیر فشنگ شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر و انتقال مواد افیونی توسط اعضا این باند در دلگان و ارسال به سایر استان های کشور ماموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار قنبری افزود: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی و کنترل افراد مظنون در این رابطه موفق شدند محل دپوی موادمخدر را در یک منزل شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر 207 کیلوگرم تریاک، 362 کیلو گرم حشیش و 15 کیلو گرم هروئین را کشف کنند.
وی با بیان اینکه در این عملیات 2 قاچاقچی دستگیر شدند گفت: ماموران در این عملیات علاوه بر مواد کشف شده یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و 28 تیر فشنگ را کشف کردند.
7316**3042 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد مخدر سيستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان