Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:53:44 GMT

65 مورد تسهیلات روستایی در بافق پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۵۸۵۷

65 مورد تسهیلات روستایی در بافق پرداخت شد

'محمد زاده رحمانی' روز پنجشنبه به مناسبت کسب رتبه اول شهرستان بافق در تشکیل پرونده تسهیلات اشتغالزایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده مشمول افراد بیکاریست که دارای مهارت بوده و توانایی انجام فعالیت و شروع کسب و کار را در رشته های کشاورزی، دامداری ،صنایع تبدیلی و بسته بندی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این تسهیلات به صورت نامحدود به متقاضیان اجرای طرح اشتغالزایی در روستا، با سود 6 درصد و با بازه زمانی پنج ساله پرداخت می شود.
فرماندار بافق سقف تسهیلات روستایی را 150 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرداخت وام اشتغال روستایی با هدف کاهش بیکاری و رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها پرداخت شده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: رقم یاد شده برای طرح های بزرگ اشتغال روستایی تا سقف 600 میلیون ریال قابل افزایش است.
وی افزود: در چند سال گذشته سیر مهاجرت معکوس بوده و جوانان روستایی به روستا بازگشته و با بهره گیری از تسهیلات اشتغالزا، شغل های مرتبط با صنعت کشاورزی و دامداری راه اندازی کرده و بعضا افراد دیگر را نیز به کار گرفته اند.
زاده رحمانی با بیان اینکه دو کارخانه فرآوری خرما در بافق تکمیل و آماده راه اندازی است ابراز امیدواری کرد در فصل برداشت خرما این کارخانه بتواند محصولات کشاورزان را برای تبدیل خریداری کند.
خرما، پسته، زعفران، جو و گندم از مهمترین محصولات کشاورزی شهرستان بافق است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرقی یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال صنعت کسب و کار محصولات کشاورزی مهاجرت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید