Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: « باید کسانی به میدان آیند که رویکرد آن ها اقتصاد انقلابی زمان جنگ باشد. اقتصاد مقاومتی. ما به اقتصادی نیاز داریم که بتواند مسائل را مدیریت کرده و ما  را از این برهه حاضر به سلامت خارج است».   به گزارش جماران ، حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم ضمن استقبال از توجه رئیس جمهور به موضوع ترمیم کابینه، افزود: « من معتقد هستم که این تغییر فضای تازه ای را در افکار عمومی به وجود می آورد و اعتماد عمومی را برمی انگیزد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی که با نامه نیوز سخن می گفت، تاکید کرد: « افراد با تجربه ای در کشور داریم که می توانند در شرایط بحران مسائل را مدیریت کنند. البته اکنون در شرایط چندان بحرانی قرار نداریم اما در عین حال نیازمند کسانی هستیم که بتوانند  چنین شرایطی را مدیریت کنند. »   مصباحی مقدم در پاسخ به این پرسش که منظور شما از افراد باتجربه و توانمند دقیقا چه کسانی هستند، گفت: « اگر لازم بدانند از ما استعلام می کنند و ما نیز به دولت مشورت می دهیم». 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جامعه روحانیت مبارز جماران مصباحی مقدم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای عالی روحانیت استان بوشهر، اظهار داشت: اکنون در دوره گذار نظم کنونی و نظم آینده جهان هستیم که تا حدود سال ۱۴۰۶ در این دوره باید تکلیف همه چیز شفاف و روشن شود.

وی افزود: دیدگاه و طراحی آمریکا، جهان غرب و صهیونیست‌ها این است که طرح کلان نظم جهان باید بر اساس سلطه غرب بر کل امور سیاسی و اقتصادی باشد و تمام زیرساخت‌ها باید در این مسیر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه محور مقاومت به رهبری ایران مهمترین مانع تحقق نظم آینده جهان به سبک آمریکا و صهیونیست‌ها است، عنوان کرد: بنابراین آنها از ۲ سال قبل طرح ایجاد بحران شدید در محور مقاومت را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برخلاف انتظار غربی‌ها، شرایط طوری رقم خورده است که تمام اهداف کشورهای غربی و صهیونیست‌ها در غزه از بین رفته است.

آیت الله صفایی بوشهری بزرگترین شکست اسرائیل در تاریخ حیات خود را ضربه وعده صادق دانست و گفت: رسانه‌ها می‌خواستند فکر جهان را به سمت نگاه حمایت از رژیم صهیونیستی ببرند اما الان آمریکا و اروپا و دانشگاه‌ها محور مخالفت با رژیم صهیونیستی و محکومیت آنها شده است.

وی ابراز کرد: اگر زمانی در دانشگاه‌های ایران اتفاقی می‌افتاد، دشمن با بزرگنمایی روی آن مانور می‌داد، اما اکنون در دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان و اساتید دانشگاه را به جرم حمایت از مردم غزه دستگیر می‌کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با وجود جریان محور مقاومت غزه و عملیات وعده صادق شرایطی ایجاد شده که دشمنان مجبور شدند ماهیت خود را نشان دهند و دوره گذاری که می‌خواستند آن را به سمتی طراحی کنند که آینده جهان در دستشان باشد، الان عکس آن کاملاً در جریان سقوط قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دشمن ضربه خورده و دست به عملیات‌های تخریبی بیشتری می‌زند و بیشتر حمله می‌کند و کار سخت‌تر می‌شود و باید آماده باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به متحیر شدن جهان عرب در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: کشورهای جهان عرب اگر سکوت کنند به معنای همکاری نکردن با جبهه مقاومت است، از طرفی اگر به رژیم صهیونیستی کمک کند به عنوان دشمن جبهه مقاومت تلقی می‌شوند، ولی این قدر آش شور شده است که مجبور شدند جنایات رژبم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی و رشد عقلانیت تحلیلی آنها مهم است، بیان کرد: گوش‌مان به دهان مقام معظم رهبری باشد و این ساختار در نظام روحانیت شکل بگیرد که دیدگاه رهبری حجت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آینده بسیار روشنی در پیش داریم، ابراز کرد: باید آماده باشیم و فرهنگ مقاومت و نگاه تابعیت به هدایت‌های مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنیم.

کد خبر 6097604

دیگر خبرها

  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌