Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:53:51 GMT

احداث باغ‌موزه دفاع‌مقدس در زنجان یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۶۴۳۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: متاسفانه محدودیت منابع مالی حقیقت تلخ دولت تدبیر و امید است، لذا برای ادامه ساخت پروژه ملی باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان نیازمند مدیریت منابع و مشارکت همگانی دستگاه‌ها استان هستیم.

به گزارش ایسنا، مهرداد سلطانی در جلسه شورای ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: زمانی می‌توان در هدفی به نتیجه رسید که حقیقت و واقعیت موضوع را به خوبی درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه محدودیت منابع مالی در این دولت یک حقیقت مهم است. اگر سایر استان‌ها در ساخت باغ‌موزه دفاع‌مقدس به موفقیت رسیده‌اند، عوامل مهمی در تحقق این هدف نقش ایفا کرده‌اند که با پروژه مرکز فرهنگی زنجان قابل قیاس نیست.

سلطانی تصریح کرد: امروز باید به سمت مدیریت منابع پیش برویم، پیشنهادی که در امر ساخت پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان می‌توان ارائه داد نخست پیگیری اعتبار ساخت این پروژه از منابع اصلی و ملی است.

وی یادآور شد: پیشنهاد دوم درخصوص ادامه ساخت پروژه باغ‌ موزه دفاع‌مقدس زنجان، پیگیری منابع اعتباری این پروژه از محل استانی و سوم مشارکت همگانی عموم دستگاه‌های استان است که این مشارکت باید بر مبنای معیارها و تمکین از تصمیمات اتخاذ شود.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: احداث باغ‌ موزه دفاع‌ مقدس در زنجان یک ضرورت تلقی می‌شود که ضوابط بودجه‌ای در سال‌جاری اجازه نداد تا اعتباری برای احداث این پروژه در نظر گرفته شود.

علی عسگری خاطرنشان کرد: باید در ادامه ساخت پروژه باغ‌ موزه دفاع‌مقدس زنجان مشارکت جدی صورت گیرد که همه تلاش خود را در راستای به کارگیری توان و ظرفیت خواهیم داشت .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باغ موزه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی

انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در استانداری برگزار شد شد: این اداره کل براساس وظایفی که دارد اقدام به کنترل سیل در سطح ۱۴ شهرستان استان کرده که مؤثرترین آن مهار سیلاب در ضلع شمالی شهر کرمانشاه بود.

وی با اشاره به ضرورت رفع نیاز‌ها و امکانات حریق عنوان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن و فرسوده بودن امکانات و تجهیزات اطفای حریق درخواست به روزرسانی تجهیزات را داریم.

کولانی با تأکید بر مردمی‌سازی و هماهنگی بین دستگاه‌ها در اطفای حریق گفت: در بخش‌هایی از شهرستان دالاهو طی یک ساعت ۷۴۰ نفر از مردم به صورت خودجوش برای اطفای حریق به کمک آمدند و حریقی که ۷۲ ساعت طول می‌کشید با همراهی مردم به حداقل رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه بیماری لورانتوس گریبانگیر جنگل‌های سراسر کشور به ویژه جنگل‌های زاگرس است افزود: این آفت بیشتر در فصل خشکسالی درختان را مبتلا می‌کند و درخواست داریم مبارزه با این آفت به صورت ملی دیده شود در غیر این صورت در سال‌های آینده این جنگل‌ها را از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر حدود ۶۲۰ هزار هکتار طرح آبخیزداری اجرا شده است عنوان کرد: سهمیه و تعهد استان در زمینه کشت یک میلیارد نهال طی چهار سال حدود سه میلیون اصله نهال بوده که انجام شده، اما تعهد ملی ۳۶ میلیون نهال بوده که در صورت تأمین اعتبار ملی انجام می‌شود.

کولانی با اشاره به اینکه ظرفیت نهالستان‌های استان دو میلیون و ۳۰۰ هزار اصله نهال است، اما سه میلیون اصله نهال تولید و کشت شده است گفت: ۶۰۰ هکتار از نهال‌های کشت شده مثمر و مابقی کشت اقتصادی است که برای تولید چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ضرورت احداث تهران جدید
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس