Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:27:23 GMT

رفتار همسر ترامپ در لحظه دیدار با پوتین بحث برانگیز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۶۴۹۲

رفتار همسر ترامپ در لحظه دیدار با پوتین بحث برانگیز شد

‍‍‍‍‍‍

دردسرهای دیدار ترامپ و پوتین هنوز گریبان کاخ سفید را رها نکرده است

ایران آنلاین / دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش در تاریخ 16 جولای با  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار داشتند. ملاقاتی که با برخی حاشیه‌ها همراه بود، یکی از این حواشی که پایگاه خبری اسپوتنیک به تازگی ویدئویی از آن منتشر کرده، مربوط به لحظه مصافحه ملانیا و پوتین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظه ملانیا پس از دست دادن با رئیس جمهور روسیه مقابل دوربین خبرنگاران دچار تغییر چهره‌ای ناگهانی می‌شود که علت آن مشخص نیست، اگر به ویدئوی منتشره در این رابطه توجه کنید ملانیا هنگام رو در رو شدن با پوتین لبخند به لب دارد اما در عرض چند ثانیه این حالت از روی چهره او محو می شود.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سران دنیا به پوتین

امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان اولین کسی بود که روز دوشنبه در پیامی پیروزی قاطع ولادیمیر پوتین همتای روس خود را در انتخابات تبریک گفت.

براساس گزارش آر تی، خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد «کیم جونگ اون»، رهبر این کشور امروز با ارسال پیامی برای ولادیمیر پوتین که از طریق فرستاده این کشور در روسیه تحویل وزارت امور خارجه روسیه خواهد شد پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت.

همچنین «ایوان جیل پینتو» وزیر امور خارجه ونزوئلا هم اعلام کرد «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهور این کشور به ولادیمیر پوتین پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت و میزان شرکت رای‌دهندگان در این انتخابات را «استثنایی» خواند.

برونو رودریگز پاریلا»، وزیر امور خارجه کوبا هم اعلام کرد رهبری این کشور حوزه کارائیب نیز به ولادیمیر پوتین پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه را تبریک گفته و برای برقراری روابط قدرتمندتر میان دو کشور در آینده اظهار امیدواری کردند.

«دنیل اورتگا»، رئیس جمهور نیکاراگوئه نیز مراتب تبریک خود به ولادیمیر پوتین را اعلام و تاکید کرد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ثبات جهانی کمک خواهد کرد.

لوئیس آرسه، رئیس‌جمهوری بولیوی هم دیگر رهبر حوزه آمریکای لاتین بود که این تحول را به رئیس جمهور روسیه تبریک گفت.

«شیومارا کاسترو»، رئیس جمهور هندوراس هم در راستای تبریک به پوتین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «من در مقام رئیس جمهور هندوراس و رئیس جامعه کشورهای کارائیب و آمریکای لاتین برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سبب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری پیام تبریک می‌فرستم.»

«شوکت میرضیایف»، رئیس جمهور ازبکستان هم پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پوتین: جهان در حال تحریف جنبش المپیک است!
  • حضور پوتین در جشن پیوستن دوباره کریمه به خاک روسیه
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • اولین قول پوتین بعد از پیروزی در انتخابات چه بود؟
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس جمهور روسیه شد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • پوتین در اروپا پیش می‌رود و ترامپ به او می‌گوید هر کاری که می‌خواهی بکن!| بایدن: او بیش از حد سالمند و فاقد سلامت روانی برای ریاست جمهوری است