Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:05:49 GMT

سایت فیفا: شاید مودریچ بهترین بازیکن سال شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۶۵۱۸

فیفا در گزارشی که در سایت فیفا درج شده به بررسی دو ستاره‌ی بزرگ جام جهانی 2018 پرداخته که موفق شدند مهمترین جوایز جام جهانی 2018 را از فیفا دریافت کنند و سعی کرده به این سوال پاسخ دهد که احتمال اینکه این دو ماه سپتامبر در مراسم جوایز سالانه‌ی فیفا جوایز بیشتری کسب کنند چقدر بالا است ؟ 

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی که عنوان بهترین بازیکن تورنمنت و توپ طلای آدیداس را بدست آورده و کیلیان امباپه، اعجوبه‌ی جوان فرانسه که جایزه‌ی بهترین بازیکن جوان جام را به خود اختصاص داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


علاوه بر اینها در دیگر جوایز انفرادی، ادن هازارد توپ نقره‌ی آدیداس و آنتوان گریزمان توپ برنز آدیداس را تصاحب کردند تا از دید فیفا بعد از مودریچ، دومین و سومین بازیکن برتر جام جهانی لقب بگیرند. هری کین هم با شش گل زده کفش طلای آدیداس را به خانه برد و نامش را عنوان آقای گل جام جهانی ثبت کرد. در حوزه‌ی دورازه‌بانها هم تیبو کورتوای بلژیکی دستکش طلایی آدیداس را صاحب شد.  


فیفا در مورد مودریچ از هم‌تیمی سابق او، اسطوره‌ی سابق برزیلی، کاکا نقل قول کرده که " لوکا به ما طوری نشان می‌دهد که انگار فوتبال بازی کردن ساده است. ولی باور کنید، فوتبال بازی کردن خیلی خیلی سخت است. بازی در جام جهانی از این هم سخت‌تر است. ولی لوکا طوری بازی می‌کند که انگار همه چیز عادی و نرمال است. فوتبال برای او مثل رقص می‌ماند. او بازیکنی است بی‌نظیر در سطح بسیار بالا. با چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک بار رسیدن به فینال جام جهانی و البته کاپیتانی باشگاهش و تیم ملی کشورش. او واقعاً لیاقت این جوایز را داشت. مردی مودب و متواضع که انسان بی‌نظیری است. از همینجا به مودریچ تبریک می‌گویم ". 

 

 


فیفا برای صحبت درباره‌ی امباپه و پرسیدن از آینده‌ی او به سراغ اسطوره‌ی فوتبال آلمان، لوتا ماتیوس رفته. فیفا از ماتیوس پرسیده برای دریافت جایزه‌ی بهترین فوتبالیست سال دنیا، فوتبالیستها به چه خصوصیاتی نیاز دارند و چطور می‌توانند فاتح این جایزه‌ی معتبر شوند ؟


ماتیوس می‌گوید " بازیکنانی که قبلاً جایزه‌ی بهترین بازیکن سال را دریافت کرده‌اند همیشه کسانی بوده‌اند که گلهای مهم زده‌اند. ولی قبل از آنکه فوتبالیستی بتواند بدرخشد و گلزنی کند، باید تیم خوبی داشته باشد که از او حمایت کنند. به اعتقاد من بهترین بازیکن امسال از تیمی انتخاب می‌شود که عناوین قهرمانی مهم بدست آورده. خیلی مهم است که تیم شما قهرمان شود تا شما در معرض توجه قرار بگیرید. فوتبالیستی که در تورنمنتهای مهم مثل جام جهانی می‌درخشد، فرصت ویژه‌‌ای برای مطرح شدن دارد ". 

 


اما فیفا این سوال را مطرح می‌کند که موفقیت‌های مودریچ و امباپه در جام جهانی می‌تواند باعث شود که آنها روز 24 دسامبر در لندن جوایز بهترین‌های سال فیفا را به خود اختصاص دهند ؟ برخی صاحب‌نظران می‌گویند به نظر می‌رسد فیفا قصد دارد برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2018 به کسی به جز رونالدو و مسی فکر کند و از هم‌اکنون مشغول زمینه‌سازی برای این اقدام است. باید تا 24 دسامبر منتظر ماند و دید که آیا امسال کسی به جز زوج رونالدو و مسی می‌تواند جایزه‌ی بهترین فوتبالیست سال را به  خود اختصاص دهد؟

 

جایزه‌ی مهم دیگری که در ماه دسامبر اهدا خواهد شد جایزه‌ی پوشکاش است که با بازیکنی تعلق می‌گیرد که بهترین گل سال را به ثمر رسانده. با توجه به گلهای بسیار زیبایی که در جام جهانی روسیه به ثمر رسید باید تا ماه دسامبر منتظر ماند و دید آیا یکی از آن گلها می‌تواند جایزه‌ی پوشکاش را نصیب گلزنش کند ؟

لوکا مودریچ فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکا مودریچ ماندنی شد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می‌کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین‌های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی‌خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با ۱۸۵۷ دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از ۳۱۶۵ دقیقه فصل قبل، اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی‌های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می‌توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال

منبع: ورزش سه

tags # لوکا مودریچ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین