Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: با تلاش ماموران انتظامی عوامل درگیری با سلاح سرد در روستای چاهه شهرستان جم که منجر به مجروح شدن دو نفر شده بود شناسایی و دستگیر شدند. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سرهنگ سیدعلی مهدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با اشاره به برقراری امنیت کامل در شهرستان جم اظهار داشت: مشارکت همه جانبه مردم با پلیس سبب شده امنیت در ابعاد مختلف در شهرها و روستاهای شهرستان جم برقرار و ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به درگیری در روستای چاهه جم پرداخت و خاطر نشان کرد:در پی اعلام آتش سوزی در یکی از باغات روستای چاهه شهرستان جم، سریعا ماموران پلیس و آ تش نشانی در محل حاضر شدند و با کمک مردم آتش را مهار کردند.

رئیس پلیس شهرستان جم  تصریح کرد: بعد از بررسی ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد در این رابطه تعدادی افراد ناشناس با دو نفر از نیروهای مردمی که برای خاموش کردن آتش اقدام کرده بودند درگیر شده و با چاقو آنها را مجروح  کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های انتظامی و پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس کمتر از 24 ساعت چهار نفر عاملان درگیری و ضرب و شتم در روستای چاهه شهرستان جم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مهدیان از سلامتی حال افراد مصدوم خبرداد و گفت: برابر اعلام کادر درمانی بیمارستان دو نفری که با چاقو مجروح و به سبب جراحات وارده بستری بودند در حال حاظر وضعیت سلامتی آنها مطلوب و رضایت بخش است.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه به علت درگیری یک نفر را به قتل رسانده بود، کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌هایی پلیسی 110 مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، ضارب به دلیل پارک خودرو و اختلافات همسایگی با یک نفر درگیر شده و پس از درگیری او را با چاقو مجروح کرده است، افزود: فرد مجروح که مردی 40 ساله بوده به بیمارستان منتقل و در آنجا فوت کرد.

فرمانده انتظامى استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل ظرف مدت نیم ساعت خبر داد و بیان داشت: قاتل 17 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی و نابخردانه که عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، پرهیز کنند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه