Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خدا رحم کرد که باران می‌آمد وگرنه بعید نبود خانم پرزیدنت توپ‌جمع‌کن‌های دور میدان را هم ماچ کند!» آفتاب‌‌نیوز : روزنامه کیهان نوشت: به دنبال عمل هنجارشکنانه کولیندا کیتاروویچ، رئیس‌جمهوری زن کرواسی که در مراسم اهدای جام جهانی روسیه، همه بازیکنان دو تیم فرانسه و کرواسی و همچنین رئیس‌جمهوری فرانسه را در آغوش کشیده و بوسید و متاسفانه رسانه ملی ما با توجیه اینکه مردم از تلویزیون مملکت خودشان صحنه‌های هنجارشکنانه را دیده و لذت ببرند، این عمل نامتعارف را نمایش داد، روزنامه‌ها و رسانه‌های کرواسی و همچنین صربستان، به شدت خانم رئیس‌جمهوری را مورد حمله قرار داده و حرکات وی در هنگام مراسم اعطای جام را غیرطبیعی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از این رسانه‌ها به جوگیر شدن و عدم رعایت شخصیت ریاست جمهوری از سوی کیتاروویچ ‌اشاره کردند از جمله «تومیلاو کلاوسکی»، مقاله‌نویس روزنامه‌های انتقادی در زاگرب نوشت: «او همه معیارها را زیرپا گذاشت. رفتارش فاقد خویشتنداری و متظاهرانه بود.»
همچنین پرشماره‌ترین نشریه عامه‌پسند کرواسی با اتکاء به اظهارنظرهای کارشناسان روابط اجتماعی نوشت: «او از یاد برد که باید وقارش را حفظ کند»
یک مفسر تلویزیونی هم در شبکه سراسری کرواسی گفت: «خدا رحم کرد که باران می‌آمد وگرنه بعید نبود خانم پرزیدنت توپ‌جمع‌کن‌های دور میدان را هم ماچ کند!»
بعضی از رسانه‌ها و نشریات هم به موضوع جالب اما تاسف‌بار دیگری ‌اشاره داشتند که گویا خانم رئیس‌جمهوری در هنگام مراسم اعطای جام در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی کرده، به شدت مست بوده و حال خود را نمی‌فهمیده است! از جمله روزنامه معروف «بلیک» چاپ صربستان در گزارشی تیتر زد: «ابراز شادی بود یا تلوتلوی مستی؟»
همچنین «انیفورمر»، دیگر روزنامه صربستان درباره مستی خانم «کولیندا کیتاروویچ» به طعنه نوشت: «کولیندای مشروب خورده و پاتیل، ستاره اول بازی بود!»
به خاطر همین افراط در مصرف مشروبات الکلی بود که روزنامه پرتیراژ «کوریر» هم در بازی با نام کوچک خانم رئیس‌جمهور، «کلیندا» را به «الکلیندا» تغییر داد.
گفتنی است سرمربی تیم فوتبال کرواسی نیز در اظهارنظری با انتقاد از رئیس‌جمهور این کشور و سایر مقامات دولتی گفت: پیراهن تیم ملی را بر تن نکنید! شما باعث شدید کرواسی فقیرترین کشور اروپا شود. کد خبر: ۵۳۵۱۰۰ تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور کرواسی روزنامه کیهان کولیندا کیتاروویچ جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا