Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از شبکه العراقیه، نخست وزیر عراق ضعف پیگیری و نظارت را علت به نتیجه نرسیدن بسیاری از طرحهای خدمات عمومی در این کشور دانست. دستگاههای خدماتی و امنیتی درگیر در بحران اعتراضات در عراق، نخستین نشست خود را به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر و با مشارکت وزیران ذیربط برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر العبادی در این نشست بر اهمیت هماهنگی تلاشها به گونه ای که کارها درست و بجا انجام شود، تاکید کرد.  العبادی افزود: امنیت شرط و مقدمه نخست خدمت رسانی به مردم است. نخست وزیر عراق اذعان کرد که ضعف پیگیری و نظارت موجب شده است بسیاری از طرحها به نتیجه نرسد، طرحهایی که به مراحل بسیار پیشرفته رسیده و همین مسئله باعث شده است که شهروندان از خدمات اساسی مانند آب، برق، بهداشت، آموزش و دستیابی به زمینه های شغلی محروم شوند. العبادی خواستار پیگیری طرحهای عقب مانده و اتمام آنها در سریع ترین زمان ممکن و نیز هماهنگی بین وزارت خانه ها و شوراهای محلی و همه سازمانها برای یافتن راه حلهای مناسب شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عراق بغداد نظارت پی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد