Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@11:23:55 GMT

چرا وریا غفوری از اردوی ترکیه استقلال برگشت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۷۱۸۶

وریا غفوری اردوی استقلال را ترک کرد و به تهران برگشت اما این بازگشت با نظر سرمربی تیم بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازگشت وریا غفوری به تهران نه به دلیل دلخوری او که به دلیل آسیب دیدگی جزئی بوده است. او دیشب از ترکیه به تهران برگشت تا بتواند در کلینیک پزشکی استقلال خودش را برای مسابقات لیگ برتر آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام کادرفنی و پزشک همراه استقلال ، این بازیکن یک کشیدگی ساده عضله دارد که با دو یا سه روز کار فیزیوتراپی به سطح ایده آل می رسد.

وریا چندی قبل با انتقاد از شرایط مدیریتی استقلال به این پرداخته بود که چرا معوقات سال های گذشته آنها پرداخت نمی شود. استقلال از شب گذشته تغییرات مدیریتی را تجربه کرده و شرایط این تیم اصلا مساعد نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال وریا غفوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید