Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش گفت: به مناسبت دهه کرامت؛ نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط گروهی هنرمندان گالیکش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ سید احمد صفی الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی‌خط هنرمندان دوره‌های عالی و ممتاز انجمن خوشنویسان گالیکش با موضوع امام رضا علیهم‌السلام همزمان با همایش خادمان رضوی آستان قدس در محل کانون شهید محمدباقر خسروی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه 20 اثر خوشنویسی و نقاشی‌خط به معرض دید عموم قرار گرفت.

به گفته صفی الحسینی همچنین اجرای زنده خوشنویسی و اهدای آثار تولیدشده در محل به عموم و مدعوین و بازدیدکنندگان از برنامه‌های این نمایشگاه بود که مورد استقبال واقع شد.

سرپرست انجمن خوشنویسان گالیکش اظهار داشت: این نمایشگاه دومین فعالیت انجمن خوشنویسان گالیکش در سال جاری بود که علاوه بر نمایش آثار هنرمندان شهرستان باعث شناساندن هنر خوشنویسی به عموم و مسئولین شهرستان شده است. قطعاً این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کمک و همیاری مسئولین و هنرمندان شهرستان را می‌طلبد.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی انجمن خوشنویسان گالیکش در تابستان 97 دایر بوده و در پایان مرداد آزمون سراسری همزمان با سایر شعب کشور برگزار خواهد کرد.

صفی الحسینی در پایان از زحمات یوسف پارسیانی، یحیی ممشلو، احمد مصطفی لو، مصطفی قاضی محسنی و سید کریم میرزایی خوشنویسان و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد باهمت و تلاش دوستان بتوانیم ازاین‌دست فعالیت‌ها در شهرستان داشته باشیم و از هنر این عزیزان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت_در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به قول مساعد وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حمایت‌های معاون صنایع‌دستی کشور مبنی بر حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، اظهار کرد: با همکاری دولت سیزدهم، حمایت‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس، بیمه ۵۶۱ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان فارس تائید شده است.

وی افزود: طی روزهای آینده این هنرمندان برای تکمیل مدارک به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس مراجعه خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با بیان اینکه ملاک تائید بیمه تأمین اجتماعی هنرمندان، دارا بودن مدرک مرتبط با رشته فعالیت و مجوز فنی‌وحرفه‌ای است، اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده پس از ۱۵ سال بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس به نتیجه رسید.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اقدامات اولیه این مهم از سال گذشته در معاونت صنایع‌دستی استان فارس انجام شده بود، ابراز امیدواری کرد: این موضوع نوید بخش روزهای خوب هنرهای سنتی و صنایع‌دستی این مرز و بوم باشد.

وی تاکید کرد: فارس بیشترین تعداد شهرها و روستاهای جهانی و ملی صنایع‌دستی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و هم اکنون صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی آباده، شیراز و فیروزآباد در نمایشگاه ایران اکسپو در معرض دید عموم علاقه مندان قرارگرفته است و در این نمایشگاه ۲۶ هنرمند بیش از ۳۰ رشته صنایع‌دستی را در این معرفی و عرضه می کنند.

کد خبر 749496

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی