Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها 28 درصد از رأی دهندگان جوان می گویند که قطعا در انتخابات میان دوره‌ای سال 2018 رأی خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ طبق یک نظرسنجی، تنها 28 درصد از رأی دهندگان جوان می گویند که قطعا در انتخابات میان دوره‌ای سال 2018 رأی خواهند داد.

  دموکرات ها به خاطر تعداد زیادشان بر رأی دهندگان جوان تر پیروز می شوند، اما مشکلی جدی اینجاست که آیا این دموکرات های جوان برای نظرسنجی خواهند آمد؟   نظرسنجی که اخیرا در ماه ژوئن انجام و منتشر شد، نشان داد که در مقایسه با 74 درصد میانسالان، تنها 28 درصد از جوانان 18 تا 29 ساله قطع به یقین در انتخابات میان دوره‌ای سال 2018 رأی خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    در سالی که دموکرات ها به پیروزی امیدوارند تا بتوانند به دستاوردهای عظیم خود در کنگره دست یابند، این نظرسنجی، در سطح خودش، دموکرات ها را متوقف می کند.   البته این تنها یک نظرسنجی است. نظرسنجی های دیگری با نتایج متنوع وجود دارد.   در نظرسنجی انجام شده توسط آسوشیتدپرس و دانشگاه شیکاگو 32 درصد رأی دهندگان جوان قطعا رأی می دهند و 56 درصد احتمال دارد که رأی بدهند.   نظرسنجی دیگری از مجله Cosmopolitan و SurveyMonkey نشان داد که 48 درصد از رأی دهندگان جوان مطمئن بودند که در انتخابات میان دوره‌ای شرکت می کنند.   به نقل از vox،در مقایسه با انتخابات میان دوره‌ای گذشته، این در واقع یک پیشرفت بزرگ برای دموکرات ها است.   در انتخابات میان دوره‌ای سال 2014، زمانی که دموکرات ها کنترل کنگره را از دست دادند، بر اساس سرشماری، تنها 13 درصد از رأی دهندگان جوان در انتخابات شرکت کرده بودند.   اما نکته کلیدی اینجاست: با توجه به اینکه رأی دهندگان جوان دموکرات نسبت به دوره های انتخاباتی گذشته، بیشتر از جمهوری خواهان مایل به رأی دادن در انتخابات میان دوره‌ای سال 2018 هستند، می توانند سال 2018 را متفاوت رقم بزنند.   دیو واسرمن از مؤسسه کوک پالیتیکال ریپورت گفت: "در حال حاضر، دموکرات ها نیاز به انرژی دادن به رأی دهندگان جوان و رأی دهندگان رنگی دارند."         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی و امیدواری ملت‌های آزاده شد