Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش فارس گفت: در این جشنواره ، مروارید طهماسبی از هنرستان گلستان ناحیه دو شیراز در رشته عکاسی اول شد و  سیده فاطمه زارع از هنرستان دالکی ناحیه دو شیراز در رشته گرافیک و طیبه افشون از هنرستان راضیه ناحیه سه شیراز در رشته طراحی عمومی موفق به کسب رتبه دوم و سوم کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا فرهادی افزود: این جشنواره با رقابت ۷۶ هنرجوی منتخب کشور به میزبانی استان مرکزی در اراک برگزار شد و  شرکت کنندگان در قالب ۱۱ گرایش هنری با یکدیگر رقابت کردند. رئیس اداره آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کار دانش آموزش و پروش، شویق و ترغیب هنرجویان در تقویت بنیه علمی و کاربردی، ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی و توسعه فرهنگ کار را مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هنرجویان فارس شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس دانش آموزان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار گفت: ساخت دبستان شش کلاسه دخترانه پیام زینب شهرک امام خمینی بخش اسیر به همت خیر رضا محمدی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس آغاز شد.
ابراهیم مظاهری افزود: این دبستان در زمینی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهرک امام خمینی بخش اسیر ساخته می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله‌دار بیان کرد: این واحد آموزشی دارای ۶ کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • آمادگی ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری برای حضور در المپیاد ملی آموزش هنر
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی