Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خسروی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه ۹۰۰بیمار نیازمند استان سمنان از خدمات حمایتی آستان قدس بهره‌مند شدند، ابراز داشت: خدمات آستان قدس تنها متعلق به استان خراسان نیست و همه شهرهای ایران تحت حمایت این نهاد خواهند بود.

وی بابیان اینکه در تلاش برای دایر کردن دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همه شهرها هستیم، افزود: این اقدام به شناسایی نیازمندان و رفع معیشت آن‌ها کمک می‌کند و از سوی دیگر می‌کوشیم تا چتر حمایت آستان قدس رضوی را بر سر همه نیازمندان گسترده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت آستان قدس از ۱۳۶ یتیم در استان سمنان

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان بابیان اینکه این نهاد نه‌تنها در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج بلکه برای تأمین جهیزیه نوعروسان نیز دستی بر راه‌اندازی ازدواج آسان دارد، ابراز داشت: تاکنون ۱۵۹ زوج جوان و نیازمند استان سمنان کمک‌هزینه خرید جهیزیه از آستان قدس دریافت کردند.

خسروی بابیان اینکه اهدای بسته ارزاق به ۵۹۶ خانواده‌های نیازمند استان سمنان توسط آستان قدس رضوی انجام‌شده است، تصریح کرد: این نهاد در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز قدم‌های ارزنده‌ای برداشته است که از آن جمله می‌توان به ارائه وام سه میلیون تومانی قرض‌الحسنه زوج‌های جوان اشاره کرد که آستان قدس آن‌ها را به یک بانک خاص معرفی و ضمن افتتاح حساب می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه شناسایی خانوارهای نیازمند در سطح استان سمنان توسط آستان قدس رضوی در دستور کار قرار دارد، افزود: ۱۳۲ بیمار صعب‌العلاج، ۱۳۶ یتیم و ۸۰۰بیمار تحت پوشش حمایت آستان قدس قرار دارند که با حمایت از این افراد می‌کوشیم تا هزینه‌های تحصیلی و درمان آن‌ها را کاهش دهیم.

عضویت ۱۵۰ خادم از سمنان در آستان قدس

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان بابیان اینکه خادمان افتخاری می‌توانند عضو این نهاد شوند، ابراز داشت: یک هزار و ۸۰۰خادم یار از استان سمنان تاکنون به آستان قدس معرفی‌شده و ۱۵۰نفر عضو افتخاری این نهاد هستند که در این طرح حائز رتبه دوم کشور هستیم.

خسروی بابیان اینکه در جذب و اعزام کاروان‌ها به مشهد مقدس حائز رتبه سوم کشور هستیم، اضافه کرد: در تلاشیم تا افراد مناطق محروم را از سوی آستان قدس به اردوی زیارتی مشهد اعزام کنیم که بر این اساس مردم روستای طرود شاهرود در اولویت هستند.

وی افزود: بسیاری از مردم مناطق محروم استان سمنان تاکنون حتی یک‌بار نیز به مشهد سفر نکردند و ازجمله دوستداران زیارت امام موسی‌الرضا(ع) هستند لذا در تلاش برای اعزام این دسته افراد به مشهد هستیم.

کد خبر 4351388

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی سمنان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند سانحه تصادف خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج