Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مهراله رخشانی مهر در جریان بازدید از طرحهای خانه معلم ، هنرستان تلاش و مدرسه برزگران گفت: برای ساخت خانه معلم در سال گذشته یک میلیارد تومان هزینه شده و افزون بریک میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز آن نیاز است ، که با تخصیص اعتبار مورد نیاز ،این طرح در مهر امسال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: اگر بخش خصوصی و یا خیران برای کمک به ساخت طرحی بین 30تا 50 درصد از هزینه آن را تقبل کنند ، آن طرح به نام همان شخص یا بخش افتتاح می شود.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه در شهرستان مبارکه 13میلیارد تومان برای تکمیل طرح های ضروری نیمه تمام نیاز است، گفت: باتوجه به جذب اعتبارات از بخش خصوصی و علاوه بر اعتبارات استانی تخصیص یافته ، 3میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی در اختیار شهرستان قرار گرفت تا برحسب اولویت مدیریت شهرستان و مدیریت نوسازی استان صرف این طرح های ناتمام شود.
زهرا سعیدی افزود: برای اول مهر ، در شهرستان برای 400نفر از دانش آموزان ، فضای آموزشی نداریم و اولویت کاری باید تکمیل طرحهای نیمه تمام باشد.
شهرستان مبارکه دارای 213واحد آموزشی و 26هزار دانش آموز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان مبارکه تکمیل خانه معلم بازدید معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود