Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@19:46:30 GMT

افزایش 25 درصدی وام های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۷۷۶۹

افزایش 25 درصدی وام های دانشجویی

به گزارش ایسکانیوز، مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ماموریت صندوق رفاه دانشجویان ارتقای خدمت توام با کرامت انسانی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۸۵ درصد دانشجویان شهریه می‌پردازند، صندوق رفاه دانشجویان در سه سال گذشته وام‌های دانشجویی را تا ۲۵ درصد افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز با بانک قرض الحسنه مهر ایران هم افزایی داشته‌ایم تا بتوانیم به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و غیرانتفاعی وام شهریه پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به مصوبه بودجه سال 97 کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، 500 میلیارد تومان بودجه جهت تکمیل، ساخت و خرید خوابگاه‌های دانشجویی داریم.

یزدان‌مهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه روند خوبی در حوزه رفاهی دارد و ما سعی کرده‌ایم کمک‌های خوبی به این دانشگاه داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ خوابگاه دانشجویی کم داریم که صندوق رفاه دانشجویان با کمک بنیاد ۱۵ خرداد اقدام به ساخت ۲۸ خوابگاه در دانشگاه‌های مناطق کمتر توسعه یافته کرده که یکی از آنها در دانشگاه شهرکرد است و مبلغی بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت خوابگاه در این دانشگاه در نظر گرفته شده که این خوابگاه پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است و پس از تجهیز به دانشگاه تحویل داده می‌شود.

منبع:آنا

204

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ذوالفقار یزدان‌مهر وام های دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم وام های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد