Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره تعاونی کامیون داران استان :درویش با توجه به افزایش 20 درصدی نرخ کرایه ها اعلام داشت : متاسفانه افزایش 20 درصدی نتوانست گره ای از مشکلات کامیون داران حل کند و تورم روز به روز و افزایش قیمت وسایل و قطعات سرسام آور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در خردادماه سال جاری شاهد برخی اعتراض ها توسط تعدادی از  کامیون داران در اکثر استان ها و اعتراض شان به وضع موجود و کم بودن کرایه ها در صورت افزایش چند برابری اجناس و وسایل خودروها بودیم که با افزایش 20 درصدی کرایه کمی از التهاب این قشر زحمت کش کاسته شد اما همچنان شاهد اعتراض آن ها در فضای مجازی و رسانه ها هستیم به همین دلیل با محمد اسماعیل درویش رئیس هیات مدیره تعاونی کامیون داران استان به گفتگو پرداختیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محمد اسماعیل درویش به خبرنگار نافع، گفت: همان طور که می دانیم رانندگان در جاده ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و از قدیم و الایام وقتی مردانگی کسی را می خواستند محک بزنند می گفتند مرد جاده است ، بنابراین اولین درخواست این صنف قرار گرفتن در مشاغل سخت است که باید مورد توجه قرار گیرد .

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر سخت بودن کار نداشتن بیمه بازنشستگی خانواده ای این عزیزان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است .

 

درویش با توجه به افزایش 20 درصدی نرخ کرایه ها اعلام داشت : متاسفانه افزایش 20 درصدی نتوانست گره ای از مشکلات کامیون داران حل کند و تورم روز به روز و افزایش قیمت وسایل و قطعات سرسام آور است ، دیروز خود من برای یک قطعه ترموستات برای راننده ام تمام بازار را زیر و کردم و در پایان یک قطعه 24 هزار تومانی را به قیمت 700هزار تومان خریدم که اصلا به صرفه نیست .

 

رئیس هیات مدیره تعاونی کامیون داران استان افزود: نبودن امنیت جاده و پایین بودن کیفیت جاده ها از دیگر مشکلات این صنف است ، البته جاده های استان همدان نسبت به سایر استانها امنیت بالاتری دارند اما در استان هایی مثل لرستان و خوزستان راننده هر کجا ترمز کند نه دیگر صاحب بار است و نه ماشین ،

 

 

درویش بیان داشت : شرکت های حمل و نقل مبلغ کمیسیون های را بالا برده اند و چندین برابر می گیرند که اعتراض رانندگان را به دنبال دارد و اصلا دیگر درصدی حساب نمی کنند .
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901259

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)