Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر آستان قدس رضوی همدان گفت: تا کنون ۱۸۰۰ نفر برای خادمیاری در دفتر آستان قدس رضوی همدان ثبت نام کردند. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، خادمان حرم رضوی صبح  امروز در دفتر آستان قدس رضوی همدان حضور یافته و شمیم دلنوازمحبت به خاندان اهل بیت علیهم السلام، به ویژه حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه السلام را در شهر منتشر ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معنوی خادمان حرم رضوی به مدح اهل بیت علیهم السلام  پرداخته و با سر دادن نوای زیبای "رضا جانم رضا جان"، دل‌های مشتاقان  به زیارت حضرت  شمس الشموس را نورانی کردند.

حاضران در این مراسم به همراه خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی همدان پس از تلاوت قرآن کریم، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را همخوانی کرده و دل‌های مشتاق خود را راهی مشهد الرضا کردند.

در این مراسم علیرضا ابراهیمی از خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی همدان ضمن خیر مقدم به خادمان امام رضا علیه السلام اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی همدان از سال  95 راه اندازی شده و باتوجه به حکم رهبرمعظم انقلاب  به ریاست آستان قدس رضوی که فرمودند  شعاع خدمتی این مرکز در تمامی کشور گسترش یابد،  خدماتی را در سطح استان ارایه داده است.

وی با اعلام اینکه تا امروز 1800نفر برای خادمیاری در دفتر آستان قدس رضوی همدان ثبت نام کرده‌اند افزود: در طول این مدت 5 هزار زایر اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و امسال نیز در نظر داریم این تعداد نفر از زائر اولی‌ها را به مشهد مقدس  اعزام کنیم.

ابراهیمی ابراز کرد: در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف نیز با مساعدت آستان قدس رضوی و نمایندگی این مجموعه در همدان، بسته‌های ارزاق توسط خادمیاران در بین محرومان و نیازمندان  استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد