Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:55:27 GMT

یک شرکت حمل و نقل کالا در قزوین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۸۰۷۷

یک شرکت حمل و نقل کالا در قزوین تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیرنون روز پنجشنبه به همراه معاون حمل و نقل و اعضای کمیسیون ماده ۱۲ این اداره کل نحوه فعالیت شرکت های مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را مورد بررسی قرار داد.

وی، طی این بازدید که در راستای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات حمل و نقلی و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان صورت گرفت بر رعایت هر چه بیشتر قوانین و مقررات توسط شرکت ها در زمینه فعالیت های حمل و نقل کالا تاکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون در ادامه عنوان کرد: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طور مستمر از شرکت های حمل و نقل کالا و همچنین کنترل اسناد حمل و نقلی رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی استان بازدید به عمل می آورند.

پیرنون در این بازدید از نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت، تراکنش مالی دستگاههای پوز شرکت و همچنین موضوع سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان توسط شرکت ها را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

در این بازرسی سرزده یک دفتر حمل و نقلی به دلیل تضییع حقوق راننده و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی به مدت یک ماه تعطیل و پلمپ شد.

کد خبر 4351413

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمپ بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج سانحه تصادف خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها



به گزارش خبرگزاری صداوسیما عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد‌های مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر