Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:33:02 GMT

آغاز و بهره برداری از دهها طرح عمرانی با حضور شش وزیر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۸۲۴۱

‍‍‍‍‍‍

با حضور شش وزیر دولت دهها طرح عمرانی در شش نقطه کشور آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر بهداشت به همراه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به جنوب تهران رفت . ابتدا با حضور رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره ) کلنگ ساخت ساختمان جدید بیمارستان شهید مفتح ورامین به زمین زده شد . بنیاد برکت قرار است این ساختمان را با 200 تخت بیمارستانی و مجهز به بخش های تخصصی وفوق تخصصی دو ساله بسازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس در وارمین با حضور این مسئولان ، بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی قرچک آغاز شد .
بیمارستان شهید ستاری را بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ساخته و مجهز به 4 اتاق عمل و بخش‌های تخصصی داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.  دانلود  وزیر صنعت هم به کردستان رفت  . چمند صنعتی و معدنی ار کلنگ زد . کارخانه تولید گندله آهن در بیجار و طرح تولید آهن اسفنجی در سقز از جمله این طرح هاست .

دانلود  وزیر نیرو برای بررسی وضع آب و برق و افتتاح چند طرح در این حوزه به سیستان و بلوچستان رفته است . کلنک زنی مرحله چهارم آب شیرین کن زاهدان، بهره برداری از خط آبرسانی سراوان و افتتاح طرح های برق منطقه ای از برنامه های اردکانیان در این سفراست .    دانلود  در سفر وزیر جهاد کشاورزی هم به اصفهان مرحله تکمیلی مجتمع زنجیره ای تولید گوشت مرغ در کوهپایه به بهره برداری رسید . این مجتمع تمام اتوماتیک و با هزینه ای 20 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته و تجهیز شده است .
وزیر تعاون هم که به آذربایجان شرقی رفته از چند طرح در کلیبر و اهر بهره برداری کرد .
ربیعی در نشست اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان هم  گفت : ۶۰ شرکت زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتناعی (( شستا )) تا پایان سال واگذار می شود .  ربیعی افزود: سازمان تامین اجتماعی مکلف است تا شرکت های سرمایه گذاری زیرنظر خود را به بخش خصوصی واگذار کند که تاکنون ۵۰ شرکت را واگذار کرده است .  دانلود  چهار طرح مخابراتی در استان خوزستان نیز با اعتباری بالغ بر 960 میلیارد ریال با حضور آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید . دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح های عمرانی بهره برداری آغاز ساخت وزرا دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.


صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان