Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار نمین افزود: پیست اسکی 'فندقلو' دو منظوره بوده و با بهسازی و راه اندازی بالابر مخصوص، آماده استفاده ورزشکاران و علاقه مندان به صورت حرفه ای می باشد.

وی گفت: این پیست به بهسازی و نیز رفع برخی از نارسایی ها نیاز داشت که هم اکنون مشکلات و نارسایی های آن مرتفع شده آماده استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نمین به برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکی روی چمن زنان و مردان به مدت 20 روز در تیر ماه سال جاری در این پیست اشاره کرد و افزود: این پیست در شهرویور ماه میزبان مسابقات اسکی روی چمن قهرمانی جهان خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه اردوهای تیم ملی اسکی روی چمن کشور در رده های سنی مختلف بیشتر دراین پیست برگزار می‌گردد ، اظهار داشت: از ویژگی‌ های مهم این پیست قابلیت برگزاری مسابقات اسکی زمستانی با توجه به زمستان های پر برف این منطقه می‌ باشد.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش یکی از مهم ترین اولویت ‌ها و برنامه ‌ها در این شهرستان به شمار می ‌رود و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی ‌ها و هماهنگی‌ های لازم با متولیان این امر ، توسعه فعالیت ‌های ورزشی هوازی را در شهرستان نمین بیش از گذشته فراهم آوریم.

فرماندار نمین توسعه گردشگری و توریسم ورزشی را از اولویت های اصلی شهرستان نمین عنوان کرد و گفت: توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکی می تواند نقش مهمی در جذب توریسم و توسعه گردشگری در منطقه نمین ایفا کند.

انتهای پیام/ع

پیست اسکی فندقلو


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل فندقلو پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در محدوده میدان مادر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کمالی دهقان گفت: ساعت ۱۴ امروز فرونشست یک ملک گودبرداری شده براثر نشت آب اعلام شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.   او افزود: ایمن‌سازی لازم در اطراف گودال ایجاد شده انجام شده است.    

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در محدوده میدان مادر کرج
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • سد «سقزچی» سرریز شد / وضعیت مطلوب سدهای معیشتی نمین
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد