Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@10:45:44 GMT

افزایش قیمت سکه و ارز

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۸۳۸۱

روند بازار سکه و ارز در بازار تهران صعودی بود؛ به طوری که قیمت سکه ۱۰ هزار تومان افزایش یافت. آفتاب‌‌نیوز : قیمت سکه امامی امروز در بازار ۱۰ هزار تومان افزایش یافت. نیم‌سکه نیز با رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت و ربع‌سکه ۵ هزار تومانی قیمت مواجه شد.
به این ترتیب در بازار سکه امامی با قیمت ۲ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سکه بهار آزادی با قیمت ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۷۱۵ هزار تومان و سکه گرمی ۴۱۵ هزار تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار طلا نیز، اما قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشت؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.
در همین حال، در بازار ارز قیمت یورو ۸۴ تومان، پوند انگلیس ۱۰۵ تومان، درهم امارات ۲۸ تومان، لیر ترکیه ۱۳ تومان و یوان چین ۹ تومان بالا رفت.
بر این اساس، یورو در بازار ۹۵۲۳ تومان، پوند ۱۰۶۸۹ تومان، درهم امارات ۲۲۳۳ تومان، لیر ترکیه ۱۷۰۸ تومان و یوان چین ۱۲۱۴ تومان قیمت دارد.
منبع: خبرآنلاین کد خبر: ۵۳۵۱۱۰ تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت ارز قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارزش سکه در بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی)، در ساعت اولیه کاری امروز در بازار تهران، با ۱۹۲ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز قبل، ۳۷ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان فروخته شد.
هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم هم ۳۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به آخرین قیمت دیروز، ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.
نیم سکه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی هم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
حباب سکه امامی ۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۹ هزار تومان شد.
اونس طلا هم در بازار‌های جهانی ۲۱۵۶ دلار قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • خودرو‌های چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • خودروهای چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری سال
  • افزایش قیمت طلا در بازار
  • گرانی طلا در راه است؟
  • رشد حباب از قیمت سکه بیشتر شد/ نیم سکه ۲۳ میلیون شد
  • بررسی علل افزایش ۱۲ برابری قیمت مسکن در ترکیه
  • افزایش ارزش سکه در بازار
  • افزایش اندک قیمت طلا در بازار
  • قیمت دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲