Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:50:18 GMT

آخرین وضعیت جسمانی خواننده پاپ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۸۳۹۴

آخرین وضعیت جسمانی خواننده پاپ

روابط عمومی شهرام شکوهی گفت: به لطف الهی حال شهرام شکوهی بسیار خوب است، این روز‌ها از بستر خارج شده و سلامت کامل خود را به دست آورده است.

خبرگزاری میزان: روابط عمومی شهرام شکوهی گفت: به لطف الهی حال شهرام شکوهی بسیار خوب است، این روز‌ها از بستر خارج شده و سلامت کامل خود را به دست آورده است.

امیر اشرفی روابط عمومی شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: به لطف الهی حال شهرام شکوهی بسیار خوب است، این روز‌ها از بستر خارج شده و سلامت کامل خود را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در همین راستا افزود: با سلامتی مجدد شکوهی بدون شک ما برنامه‌ها و فعالیت‌های موسیقی وی را از سر خواهیم گرفت و به دنبال برگزاری کنسرت در نقاط مختلف ایران هستیم.

روابط عمومی شهرام شکوهی درباره کنسرت‌های این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: کنسرت شهرام شکوهی ۲۵ مرداد ماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و پس از آن در شهر‌های مختلف کنسرت خواهد داشت.

اشرفی ادامه داد: پیش از ماه محرم و صفر در شهرستان‌های مختلف از جمله کیش و ساری کنسرت‌هایی را برگزار خواهیم کرد و سایر کنسرت‌های این خواننده بعد از ماه محرم و صفر از سرگرفته خواهد شد.

وی درباره انتشار اثر جدید از شهرام شکوهی توضیح داد: پنج قطعه جدید را برای اجرا در کنسرت‌ها در نظر گرفته‌ایم سه قطعه از این پنج قطعه در حال حاضر آماده شده است و دو قطعه نیز پیش از برگزاری کنسرت‌ها آماده خواهد شد تا مخاطبان در زمان اجرای کنسرت با قطعات آشنایی داشته باشند.

اشرفی خاطرنشان کرد شهرام شکوهی به دنبال انتشار آلبوم نیست و فعالیت خود را در عرصه انتشار تک قطعات ادامه خواهد داد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Y9v

منبع: فردا

کلیدواژه: شهرام شکوهی سلامتی خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 10 شخصی پس از ۱۶ سال مدعی شد خواننده ترانه طوفانی تنهاترین عاشق فریدون فروغی است! اظهارات این شخص که در برنامه صداتو مطرح شده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود