Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@21:04:57 GMT

فتحی: شفر خودش خواست اردوی آلمان لغو شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۸۴۰۶

صراط:

امیرحسین فتحی بعد از انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال، گفت: همان‌طور که مستحضر هستید روز گذشته در جلسه هیأت مدیره به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شدم و حالا هم امیدوارم بتوانیم با یک کار گروهی استقلال را به سرمنزل مقصود برسانیم.

به گزارش فارس وی افزود: همه تلاش ما این است که به جایگاهی که هواداران استقلال توقع دارند این تیم را برسانیم و انشاءالله با کمک همین اتفاق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت اصلی وی خرید بازیکنان جدید است یا اعتراض به اتفاقات مربوط به سوپرجام و تمدید قرارداد بازیکنان این تیم، گفت: در وهله اول ساماندهی وضعیت فعلی باشگاه در اولویت ما قرار دارد، در این ساماندهی تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید و پیگیری مسأله سوپرجام گنجانده شده است.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه استقلال دفاعیه‌ای در مورد سوپرجام دارد یا خیر، گفت: قطعاً به این موضوع ورود خواهیم کرد و امیدوار هستیم مسائل جاری در مورد سوپرجام به زودی حل شود.

وی در خصوص اینکه آیا با روزبه چشمی جلسه‌ای برگزار کرده یا خیر، گفت: خودم در این جلسه حضور نداشتم و اخبار را از طریق رسانه‌ها شنیدم.

فتحی در خصوص بازگشت وریا غفوری به تهران، گفت: شب گذشته با وریا غفوری به صورت تلفنی صحبت کردم، ولی خبر خاصی در این خصوص ندارم و انشاءالله به باشگاه می‌روم تا ببینم جریان چیست.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهراً قرار بود تیم به آلمان برود و یک دیدار دوستانه برگزار کند، گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته در هیأت مدیره برگزار شد فکسی از آقای شفر به دست ما رسید که یکی از خواسته‌های این مربی لغو سفر به آلمان بود. با توجه به محدودیت زمان برای گرفتن روادید مقرر شد اعضای تیم در کشور ترکیه باقی بماند، چون در این شرایط آن‌ها بهتر می‌توانند به آماده‌سازی بپردازند.

وی در خصوص اینکه افتخاری حضور در هیأت مدیره را نپذیرفته و از ماجدی به عنوان جایگزین او یاد می‌شود، گفت: در آخرین لحظاتی که در خدمت آقای افتخاری بودم صحبتی در این زمینه نشد، ولی او به عنوان عضو هیأت مدیره صورتجلسه روز گذشته را امضا کرد، اما اینکه دیگر چه اتفاقی پس از آن افتاده من بی‌اطلاع هستم. انتخاب عضو جدید هیأت مدیره هم در صلاحیت بنده نیست و به عهده مجمع است.

فتحی در خصوص تجمعاتی که طی روز‌های اخیر مقابل وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، گفت: خدمت همه هواداران استقلال ارادت دارم و تمام توانم را به کار می‌گیرم که استقلال به جایگاه خوب برسد، آن‌ها مطمئن باشند ما نمایندگان آن‌ها برای حل مشکلات هستیم و از آن‌ها می‌خواهم ما را همراهی و حمایت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فتحی شفر المان استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد