Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«علیرضا میر یوسفی» رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با «بی‌معنی و خنده‌دار» خواندن ادعای صهیونیست‌ها، گفت: «ایران همواره درباره اینکه ساخت سلاح‌های کشتار جمعی علیه ارزش‌های ملی است،‌ شفاف بوده است». سخنگوی هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل با رد ادعای رژیم صهیونیستی درباره سرقت اسناد محرمانه برنامه هسته‌ای از تهران، گفت این ادعا به طرز خنده‌داری بی‌معنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر سرقت مقادیر زیادی اسناد محرمانه هسته‌ای از تهران، واکنش نشان داد.

«علیرضا میر یوسفی» رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با «بی‌معنی و خنده‌دار» خواندن ادعای صهیونیست‌ها، گفت: «ایران همواره درباره اینکه ساخت سلاح‌های کشتار جمعی علیه ارزش‌های ملی است،‌ شفاف بوده است».

میر یوسفی در پیامی به روزنامه «نیویورک تایمز» تاکید کرد: «این ادعا که ایران، چنین اطلاعات حساسی را در انبارهای دورافتاده در تهران رها کرده است، به صورت خنده‌داری بی‌معنی است».

وی با رد ادعای دست یافتن جاسوسان و عوامل موساد به اسناد طبقه‌بندی‌شده برنامه هسته‌ای ایران، اضافه کرد: «گویی آنها در تلاش هستند تا ادعاهای عجیب و غریبی را سرهم کنند که مخاطب غربی باور می‌کند».

نتانیاهو در تاریخ 10 اردیبهشت در شوی تبلیغاتی جدید علیه ایران، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی زونکن و لوح‌های فشرده‌ای تحت عنوان «اسناد و مدارک» نشان داد و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بُعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایران اسرائیل اسناد محرمانه رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور