Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ در دیدار با ولادیمیر پوتین در پایتخت فنلاند انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پایتخت فنلاند گفت:  به عقیده من، ترامپ موهبتی برای پوتین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی آمریکا گفت: ترامپ به مسئولیت هایش به عنوان رئیس جمهور آمریکا واقف نیست.

وی ضمن ابراز نگرانی درباره محتوای گفتگوهای خصوصی روسای جمهور دو کشور  افزود: تصور دیدار آنها خیلی جالب است. پوتین در حالی که توده ای کاغذ به همراه دارد در این جلسه خصوصی نشسته است. من [پیشتر] با پوتین ملاقات داشته ام. او یادداشت برمی‌دارد. او خیلی باهوش است و نظری در مورد اینکه ترامپ در آن جلسه است و چه قول هایی می دهد و چه چیزهایی را فاش می کند، ندارد. با این حال، نمی دانم ترامپ در هلسینکی چه قول هایی به پوتین داده و چه ناگفته هایی را افشا کرده است. او موهبتی برای پوتین است.

آلبرایت خواستار اقدامات بیشتر کنگره آمریکا به ویژه در عرصه سیاست خارجی شد و اظهار داشت این نهاد باید از ترامپ در خصوص پیشبرد سیاست هایش توضیح بخواهد.

وزیر خارجه 80 ساله اسبق آمریکا رفتار ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه را غیر آمریکایی، بیدادگرانه، مضحک و احمقانه توصیف کرد و گفت: حتی نمی توانم صفت های مورد نظر برای این رفتار را به ذهنم بیاورم.

آلبرایت از منتقدان قدیمی ترامپ است و بارها رئیس جمهور آمریکا را به اشاعه فاشیسم  در سراسر جهان متهم کرده است. او چندی پیش، ترامپ را غیر دموکراتیک‌ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ مدرن این کشور توصیف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ مادلین آلبرایت ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا