Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی از حضور رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر در شهر اکتائو قزاقستان اظهار کرد: رئیس جمهور نیمه دوم مردادماه در این اجلاس شرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در حال برنامه‌ریزی برای حضور رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر هستیم، گفت: علاوه بر این سفرهای استانی نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور باید دستاورد روشنی برای مردم داشته باشد و طرح ها و پروژه های جدید با توجه به تامین بودجه و اعتبارات برنامه‌ریزی شود.
گفتنی است؛ قرار است، در پنجمین اجلاس سران کشور‌های حاشیه خزر در اکتائو، کنوانسیون تعیین رژیم حقوقی دریای خزر امضا شود.
کشور‌های ساحلی دریای خزر پس از فروپاشی جماهیر شوروی سابق، تعیین رژیم حقوقی جدید خزر و توسعه همکاری‌های چند جانبه مربوط به مسائل این دریا را بررسی می‌کنند.
پیش از این، ۴ اجلاس سران کشور‌های حاشیه خزر و ۵۱ نشست گروه کاری تدوین رژیم حقوقی جدید دریای خزر برگزار شده است. کد خبر: ۵۳۵۱۱۴ تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور محمود واعظی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش‌ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد