Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف‌های پرز به شایعات کاملا قوت بخشید. احتمالا باید شاهد یک پروژه کهکشانی دیگر باشیم.

طرفداری - فلورنتینو پرز، رئيس رئال مادرید اعتراف کرد که ترکیب این تیم به زودی با بازیکنانی معرکه تقویت خواهد شد.

کهکشانی‌ها پس از سه قهرمانی متوالی در اروپا، تابستان عجیبی را سپری می‌کنند. زیدان به طور ناگهانی استعفا داد تا لوپتگی در یک پروسه جنجالی و مملو از حواشی هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر بزرگ اما در راه بود. کریستیانو رونالدو که روابطش با رئيس باشگاه تیره و تار شده بود، تهدیدش را عملی کرد و راهی یوونتوس شد تا بهترین بازیکن سالیان اخیر سفیدپوشان دیگر جایی در برنابئو نداشته باشد.

به گزارش مارکا، فلورنتینو پرز در مراسم معارفه آلوارو ادریوزولا درباره نقل و انتقالات گفت:

هیچ کس باور نمی‌کرد که ما یک بار دیگر قهرمان اروپا خواهیم شد. ما تنها باشگاهی هستیم که در یک سال می‌تواند در فوتبال و بسکتبال قهرمان اروپا شود. یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه را تجربه می‌کنیم. در عین حال یک ثبات و قدرت بی نظیر در مجموعه باشگاه داریم. با عصر اسطوره‌ها رو به رو می‌شویم و به همین خاطر است که چالش وفادار ماندن به هویت و جاه طلبی‌مان پیش رویمان قرار دارد.

این موفقیت‌ها به لطف ارزش‌های باشگاه و روحیه تیم به دست آمده است. از سطح خواسته‌هایمان باخبریم. ما رئال مادرید هستیم و همیشه بیشتر می‌خواهیم. هر جامی، گام نخست برای جام بعدی است. ترکیب فوق العاده‌ای داریم که قرار است با بازیکنان شگفت انگیزی تقویت شود. ادریوزولا را باشگاه‌های بزرگی می‌خواستند اما او در اینکه می‌خواهد برای کدام تیم بازی کند، کاملا شفاف بود. به پرتوقع ترین باشگاه دنیا خوش آمدی آلوارو!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند